AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Begynner å bli bedre form etter jeg startet med antibiotika før helga. men fortsatt slapp. Prøver å brette klær, handle og lage middag, og kjenner meg helt forferdelig. Svetten renner og vil bare legge meg. 2 dager igjen til jeg skal på jobb. Spent på om og hvordan det går. flere som har hatt det likt? tar det lang tid? så lenge siden vært syk så husker ikke Anonymkode: 94d8b...b76
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 Hvis du ikke er frisk enda så kan jo sykemeldingen forlenges? Hvorfor må du på jobb? Anonymkode: 0ef42...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 Man blir ikke frisk av noen dager med antibiotika, man blir på bedringens vei. Kroppen har fortsatt en infeksjon den sloss mot. Anonymkode: 0ab33...7e1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Skrevet 12. august 2024 Hvordan er kostholdet? Kanskje kutte ut kjøtt for en periode? Spise noe mer lettere, ikke tungt fordrøyelig mat? Fokuser på næring? Anonymkode: 319c5...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå