AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Hei, Ei venninne av meg har truffet en kjempe kjekk gutt, og de har vært på noen dater sammen. Men så er det aldersforskjellen, er det innafor av en på 26 å date en jente som er 20? Han virker som en kjempe kjekk gutt. Men slik jeg har forstått det er det flere som syns denne aldersforskjellen er for stor i så ung alder. Noen tanker rundt dette? Anonymkode: b87be...6e5
Mardina Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 Han jeg dater er 8 år yngre enn meg. Jeg er 45, han er 37. Overhodet ikke noe jeg tenker over 😊 Man kan ikke alltid styre hvem man faller for 😊
Eastenders Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 Absolutt ikke la hun gjøre det. På 20år er denne alders forskjell alt for stor. På den alderen skal man forkusere på å oppdage hvordan det er å være alene, finner ut hva slags mat man liker, å bli kjent med seg selv og sånne ting. En som er mer enn et år eldre har gjort alle disse ting og komme til å latterligjøre tingene som hun synes er kult å prøve. Hun må finne seg noen som hun kan oppdage voksenalder og selstendighet med. Man får bare et ung liv, hun må kose seg som ny voksen.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Skrevet 12. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei, Ei venninne av meg har truffet en kjempe kjekk gutt, og de har vært på noen dater sammen. Men så er det aldersforskjellen, er det innafor av en på 26 å date en jente som er 20? Han virker som en kjempe kjekk gutt. Men slik jeg har forstått det er det flere som syns denne aldersforskjellen er for stor i så ung alder. Noen tanker rundt dette? Anonymkode: b87be...6e5 Min bror ble som 28-åring sammen med en på 20 år. Det er nå 8 år siden og de er fortsatt sammen. Ufattelig mange reagerte på det på det tidspunktet, spesielt menn som var rundt hans alder eller eldre. Nå er det ingen som bryr seg. Selv så kunne jeg aldri hatt datet en så mye eldre mann som 20, men det er noe med å tenke at andre er forskjellige. 🙂 Anonymkode: 98b02...140
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #5 Skrevet 13. august 2024 26 og 20? Er dette en spøk? Hvorfor skulle det vært et problem? 😅 Anonymkode: 8659b...941 3 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #6 Skrevet 13. august 2024 Venninnen min på 28år er sammen med en på 22 år og de fungerer veldig fint sammen! Motsatt på de på hvem som er eldst da. Om aldersforskjellen er innafor med venninna di og han som hun dater er nesten noe de må avgjøre selv:) Anonymkode: 8a979...94b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2024 #7 Skrevet 13. august 2024 det er indre tonen de har funnet seg i mellom som gjelder. Anonymkode: 36c23...4a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå