Gå til innhold

Nabo sender grisete meldinger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det merkelige her er jo at du ikke har blokkert han med en gang dette kom opp...kan du forklare det?

Personlig hadde jeg blokker på sekundet. Tatt skjermbilder av meldingen som dokumentasjon.

Anonymkode: 203b4...023

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ekkelt. Blokker og slett! 

Mange renovasjonselskaper har en hentetjeneste der de henter mot en sum. Trygt og greit. Ville sjekket om dere hadde det. Evt noen som henter lopper.

Anonymkode: 4986f...04e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips🤙 Da blokkerer jeg og finner noen andre til å kjøre.

Kommer jo til å møte på han ute, men får overse han.

Anonymkode: 35631...e31

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

PS ingen menn hjelper en dame uten å forvente noe igjen.

Ha kontanter.

Anonymkode: b2f4d...3d6

Er du mann siden du skriver noe sånt?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokker og kutt all kontakt. Ikke forvent at menn skal gjøre tjenester for deg bare for at du er en pen pike, da risikerer du slikt. Betal for tjenestene som alle andre må gjøre.

Anonymkode: 43ed2...500

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Blokker og kutt all kontakt. Ikke forvent at menn skal gjøre tjenester for deg bare for at du er en pen pike, da risikerer du slikt. Betal for tjenestene som alle andre må gjøre.

Skal gjøre det. Var jo sånn at jeg skulle betale, men så ville han plutselig ikke gjøre meg tjenesten likevel fordi jeg sa nei til det i meldingene hans. Selv om han skulle få betaling for jobben.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun skal da ikke bruke energi og/eller tid på å bytte nummer. Mannegrisen får til faen å oppføre seg. Det er aldri offeret som skal ta konsekvensene av drittsekk-atferd!

Anonymkode: 76224...04f

Men det er veldig mye enklere å ordne det selv. Generelt sett hjelper det lite å ha rett om man ikke får rett også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Les før du svarer. Hun skulle betale for tjenesten hele tiden.

Anonymkode: 2bd49...d09

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Takk for tips🤙 Da blokkerer jeg og finner noen andre til å kjøre.

Kommer jo til å møte på han ute, men får overse han.

Ikke svar når han snakker til deg, ikke hils, ikke smil. Bare overse han.

Anonymkode: 9cf88...845

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg forstår det riktig så vil han kjøre bort møblene dine kun om du har sex med han? 

Vet ikke helt men tror en liten telefon til politiet er helt innafor altså... Æsj. Du er garantert ikke den eneste han holder på slik med. 

Anonymkode: 2b4d4...2e3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Om jeg forstår det riktig så vil han kjøre bort møblene dine kun om du har sex med han? 

Vet ikke helt men tror en liten telefon til politiet er helt innafor altså... Æsj. Du er garantert ikke den eneste han holder på slik med. 

Anonymkode: 2b4d4...2e3

Ja han mener det. 

Kan jo ringe dem og si fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja han mener det. 

Kan jo ringe dem og si fra.

Han vil ha det i tillegg til pengene. Blir ikke aktuelt. Jeg finner noen andre.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Han er vel i slutten av 50 årene, jeg er i 20 årene. Jeg avslår hver gang han skriver noe, det er forslag om sex og dusje sammen, sende nakenbilder osv noe jeg syns er rart at han gjør og ekkelt, og han blir sur når jeg sier nei. Han kjører bort ting for folk mot betaling osv Og han skulle egentlig kjøre bort noen gamle møbler for meg. Men nå har han sagt han ikke vil gjøre det  likevel fordi jeg ikke vil være med på noe han skriver i de meldingene sine. Jeg må nok finne noen andre. Jeg er ikke interessert i å ha noe kontakt med han utover at han skulle kjøre bort de tingene mot betaling, men nå må jeg finne noen andre til å gjøre det. Er dette egentlig normalt? Flere med lignende erfaringer eller?

Har han sendt deg nakenbilder? I så fall kan du anmelde det, det er ikke lov til å sende nakenbilder til noen som ikke ønsker det, det blir en form for blotting.

Anonymkode: 10895...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be mannen dra et visst sted, og informer gjerne naboene dine hvordan han holder på mot deg.

Det kan jo hende at han holder på slik mot alle kvinnelige naboer?

Anonymkode: 74029...64b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke normalt nei. Om han er sykelig opptatt av deg, så kan han bli farlig når du sier nei og blokkerer. Ta vare på meldingene, screenshot, blokker/bytt nr. og kontakt politiet med de bevisene du har. 

Anonymkode: 4ee54...610

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er seksuell trakkassering og du kan faktisk anmelde han! Jeg hadde gjort det, for det der er ikke greit!!!! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...