AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Han er vel i slutten av 50 årene, jeg er i 20 årene. Jeg avslår hver gang han skriver noe, det er forslag om sex og dusje sammen, sende nakenbilder osv noe jeg syns er rart at han gjør og ekkelt, og han blir sur når jeg sier nei. Han kjører bort ting for folk mot betaling osv Og han skulle egentlig kjøre bort noen gamle møbler for meg. Men nå har han sagt han ikke vil gjøre det likevel fordi jeg ikke vil være med på noe han skriver i de meldingene sine. Jeg må nok finne noen andre. Jeg er ikke interessert i å ha noe kontakt med han utover at han skulle kjøre bort de tingene mot betaling, men nå må jeg finne noen andre til å gjøre det. Er dette egentlig normalt? Flere med lignende erfaringer eller? Anonymkode: 35631...e31 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 Det er ikke normalt nei. Tenker at du kan skrive en enkelt ting: Kontakter du meg igjen med lignende seksualiserende bilder/tekst, vil du bli anmeldt for gjentakende trakassering. Blokker nummer. Det går også an å bytte telefonnr. Anonymkode: dd81b...c3e 15 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 Dette er jo ikke normalt for fem flate øre. Jeg hadde tatt screenshot av alle meldinger og sendt det i mail til politiet, evt på tips politiet nettsiden. Informert de om hva han holder på med. Kanskje flere han har utsatt for det samme og da kan politiet bygge sak på han. Du har egentlig alt du trenger for å anmelde han. Den trusselen med at han nå ikke skal kjøre fordi du nekter å betale med sex er ulovlig handling. Etterpå, ville jeg sendt en melding om at alle meldinger han har sendt deg er overlevert til politiet med en anmeldelse, og med beskjed at dersom han fortsetter å plage deg da leverer du inn en ny anmeldelse. Og så klart han ikke skal kjøre noe bort for deg, du finner noen andre unge studenter med bil og lappen som kan kjøre for deg mot betaling. Anonymkode: ee455...3df 9 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Skrevet 12. august 2024 Og du har ikke blokkert han enda fordi? Anonymkode: 9cf88...845 9 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er dette egentlig normalt? Flere med lignende erfaringer eller? Anonymkode: 35631...e31 Gamle kåte griser er normalt ja, men det gjør det ikke greit Be han dra til helvete, rett og slett. Du må faktisk slå de ned hardt og brutalt. Du kan lett finne andre som kan kjøre for deg via finn og facebook om du legger ut forespørsel der. Anonymkode: d77a0...743 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #6 Skrevet 12. august 2024 Kvinner flest har opplevd overtramp av menn, men menn flest tramper ikke over hos kvinner. Det er noen menn som har veldig dårlig historikk. Anonymkode: b5342...8be 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #7 Skrevet 12. august 2024 Ikke snakk med ham. Ikke svar på meldinger. Blokkèr asap! Anonymkode: e26bb...3f9 6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #8 Skrevet 12. august 2024 Du bør nok finne noen andre å be om hjelp. Anonymkode: b2f4d...3d6 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #9 Skrevet 12. august 2024 PS ingen menn hjelper en dame uten å forvente noe igjen. Ha kontanter. Anonymkode: b2f4d...3d6 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #10 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Og du har ikke blokkert han enda fordi? Anonymkode: 9cf88...845 Skal gjøre det nå. Anonymkode: 35631...e31
Nymerïa Skrevet 12. august 2024 #11 Skrevet 12. august 2024 Er du godt kjent i nabolaget? For hvis han ikke slutter, så foreslår jeg at du ber andre om hjelp her. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #12 Skrevet 12. august 2024 Han er åpenbart gal, men herregud jente. Du må også skjerpe deg. Sånne folk må du avvise med en gang! Etter første slibrige melding kunne du visst hva slags type dette er Anonymkode: 8cb1f...1e0 4 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #13 Skrevet 12. august 2024 Nei, dette er ikke normalt, og du må ikke finne deg i sånn trakassering og forsøk på å presse deg. Jeg skjønner at du blir forvirret når en såpass mye eldre mann oppfører seg sånn, men det er altså langt fra normalt og du må si fra! Du må si at dette må ta slutt for ellers anmelder du for trakassering. Blokker han på alle kanaler, og så syns jeg faktisk at du skal fortelle dette og vise meldinger til naboer du har god kontakt med. Anonymkode: 34c6e...dea 3 1
anonym 4545 Skrevet 12. august 2024 #14 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): PS ingen menn hjelper en dame uten å forvente noe igjen. Ha kontanter. Anonymkode: b2f4d...3d6 Et pussig utsagn om menn generelt. 2 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #15 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er ikke normalt nei. Tenker at du kan skrive en enkelt ting: Kontakter du meg igjen med lignende seksualiserende bilder/tekst, vil du bli anmeldt for gjentakende trakassering. Blokker nummer. Det går også an å bytte telefonnr. Anonymkode: dd81b...c3e Hun skal da ikke bruke energi og/eller tid på å bytte nummer. Mannegrisen får til faen å oppføre seg. Det er aldri offeret som skal ta konsekvensene av drittsekk-atferd! Anonymkode: 76224...04f 3 5
no shame Skrevet 12. august 2024 #16 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Han er vel i slutten av 50 årene, jeg er i 20 årene. Jeg avslår hver gang han skriver noe, det er forslag om sex og dusje sammen, sende nakenbilder osv noe jeg syns er rart at han gjør og ekkelt, og han blir sur når jeg sier nei. Han kjører bort ting for folk mot betaling osv Og han skulle egentlig kjøre bort noen gamle møbler for meg. Men nå har han sagt han ikke vil gjøre det likevel fordi jeg ikke vil være med på noe han skriver i de meldingene sine. Jeg må nok finne noen andre. Jeg er ikke interessert i å ha noe kontakt med han utover at han skulle kjøre bort de tingene mot betaling, men nå må jeg finne noen andre til å gjøre det. Er dette egentlig normalt? Flere med lignende erfaringer eller? Anonymkode: 35631...e31 Du burde anmelde ham for gjentatt trakassering. Og/eller oute ham for nabolaget 🤢 Ekkel fyr!! Benytt deg av søppel taxi. Mange som kan kjøre bort hva enn mot betaling 3 3
Trolltunge Skrevet 12. august 2024 #17 Skrevet 12. august 2024 Finnes ikke normalt, og neste gang han skriver noe slikt gir du ham beskjed om at du melder fra til styret dersom slikt ikke opphører. Eventuelt at du anmelder ham for seksuell trakassering. 5
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #18 Skrevet 12. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hun skal da ikke bruke energi og/eller tid på å bytte nummer. Mannegrisen får til faen å oppføre seg. Det er aldri offeret som skal ta konsekvensene av drittsekk-atferd! Anonymkode: 76224...04f Bytte nummer er en enkel metode for å slippe at personen kontakter deg fra andre telefoner etc. Så jo. Jeg har selv gjort det, 1 time med hassle, mot å ikke bli trakassert. Gjør det hver bidige dag om det gjør at jeg slipper trakassering. Anonymkode: dd81b...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #20 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): PS ingen menn hjelper en dame uten å forvente noe igjen. Ha kontanter. Anonymkode: b2f4d...3d6 SELVFØLGELIG kan en dame forvente samme service som en mann. Her er det snakk om å gjøre en jobb han vanligvis gjør, ikke en vennetjeneste fra en vilt fremmed. Tenker du at kvinner må ha en venn på besøk hvis vi venter rørlegger, fordi det kan være en mann og "menn gjør ingenting for kvinner uten å forvente noe (utover lønna si tydeligvis)"..?? Anonymkode: 7eb38...c6d 3 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå