AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Har i 2-3 uker, om ikke mer vært av/på kvalm. Kjenner tydelig at kvalmen er der iløper av dagen, selvom den kommer og går. Ofte når jeg bare våkner. Har bodd i utlandet siden mai, og fikk kvalmen sent i juni, skal hjem til Norge denne uken. Flere som har slitt med langvarig kvalme? Hva kan det være? Anonymkode: 7cab0...b59
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 Kan du være gravid? Anonymkode: 3c60d...e19
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du være gravid? Anonymkode: 3c60d...e19 Nope, tatt test. Mistenker kanskje det er noe med maten/vannet her, evt infeksjon? Anonymkode: 7cab0...b59
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Skrevet 12. august 2024 IBS og angst gir langvarig kvalme. Hvis du mistenker vannet, har du drukket springvann eller vann på flaske? Har bodd i utlandet og måtte gjennom flere typer merker av vann på flaske før jeg fant en jeg ikke ble kvalm av. Anonymkode: ab1b2...1a8
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): IBS og angst gir langvarig kvalme. Hvis du mistenker vannet, har du drukket springvann eller vann på flaske? Har bodd i utlandet og måtte gjennom flere typer merker av vann på flaske før jeg fant en jeg ikke ble kvalm av. Anonymkode: ab1b2...1a8 Drikker fra flaske, men har også drukket svært mye fra springen. Såpass, du ble kvalm av springvannet? Anonymkode: 7cab0...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå