AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Er i en vektnedgangsprosess, men i det siste har ikke vekten gått så mye ned på badevekta. Så føler meg litt "stuck" på samme tallet en stund nå, men merker at en bukse som var syltrang når jeg kjøpte den begynner å bli litt vid. Men er det fordi jeg har blitt mindre uten at det vises på badevekta eller er det bare buksen som har blitt mer vid? Hvor mye strekker vanlige dongeri bukser seg ut? Anonymkode: 435d9...96c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 Mål deg med målebånd rundt livet. Anonymkode: bd849...ac6 1 1
Uanonym bruker Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 Vanlig dongeri uten strech pleier ikke å vide seg noe særlig ut. Du har nok blitt slankere, mål deg med målebånd. Det er uansett et bedre mål enn vekt. Du kan også gå ned i cm uten å gå ned i kg dersom du spiser sunnere og trener. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Skrevet 12. august 2024 Uanonym bruker skrev (10 minutter siden): Du kan også gå ned i cm uten å gå ned i kg dersom du spiser sunnere og trener. Trene på hva da? Føler at jeg ikke trenger å trene på noen ting. Kanskje trene på nye språk da eneste... Anonymkode: cc437...541
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trene på hva da? Føler at jeg ikke trenger å trene på noen ting. Kanskje trene på nye språk da eneste... Anonymkode: cc437...541 ? Tror du har svart feil tråd. Uanonym bruker skrev (15 minutter siden): Vanlig dongeri uten strech pleier ikke å vide seg noe særlig ut. Du har nok blitt slankere, mål deg med målebånd. Det er uansett et bedre mål enn vekt. Du kan også gå ned i cm uten å gå ned i kg dersom du spiser sunnere og trener. Takk for svar, har ikke drevet med noe mye trening men har vært mer aktiv og gått turer så kanskje det er derfor : ) - TS Anonymkode: 435d9...96c
Uanonym bruker Skrevet 12. august 2024 #6 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar, har ikke drevet med noe mye trening men har vært mer aktiv og gått turer så kanskje det er derfor : ) - TS Anonymkode: 435d9...96c Det hjelper helt sikkert! Å måle seg med målebånd kan derfor være mer motiverende, fordi noen ganger kan man som sagt gå ned i cm selv om vekta står stille. Og det er vekta rundt midjen som er mest helseskadelig, så det er der det er viktigst å gå ned. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #7 Skrevet 12. august 2024 Hvis buksen ikke passet før så blir den ikke bare på magisk vis vid 🤭👏🏼 du må tenke på at fett tar mer plass enn muskler. Så du kan fint ha gått opp i muskelmasse og gått ned i fettprosent. Da blir du smalere selv om vekta står stille 😃 Anonymkode: 4d6e2...bd6
Anjatapinjata Skrevet 12. august 2024 #8 Skrevet 12. august 2024 Ta "formbilder" med jevne mellomrom, samt mål feks 6målepunkter med jevne mellomrom😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå