AnonymBruker Skrevet 12. august #1 Del Skrevet 12. august De av dere som kjenner på sjalusi og har vert noen år i forhold? Og ja, vet at menn også er sjalu, men nå var det kvinner jeg ville spørre. Anonymkode: b0dc5...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #2 Del Skrevet 12. august Det kommer vel ann på forholdet vil jeg tro. Anonymkode: 13a27...199 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 12. august #3 Del Skrevet 12. august Jeg var ikke spesielt sjalu i de 9 årene jeg og eksen var sammen. Men jeg kjente litt på det, når han planla å dra å møte en annen dame, når vi fortsatt var i et forhold. Han gjorde ikke noe med det, men jeg kjente litt på usikkerhet når det kom opp. På den tiden hadde vi allerede begynt å få problemer i forholdet. Men jeg vil påstå at jeg generelt ikke er n sjalu person, så lenge jeg er trygg på han jeg er sammen med. Sjalusi kan ødelegge så utrolig mye.... 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. august #4 Del Skrevet 12. august Har igrunnen ikke vært noe særlig sjalu på generell basis. Kan bli det om jeg har grunn til det, men litt sjalusi kan jo være sunt så... Ellers så hadde det ikke vært noen følelser der i det hele tatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #5 Del Skrevet 12. august Mindre. Har aldri vært voldsomt sjalu. Men etter noen tiår sammen er det null sjalusi hos meg. Da er nok han langt mer sjalu. Anonymkode: feebe...0d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #6 Del Skrevet 12. august Det kommer nok veldig an på. Jeg var ganske sjalu og usikker i starten, nå etter 20 år, er det veldig lite sjalusi å spore fra min side. Jeg er veldig trygg på han, på meg selv og på vårt forhold. Han er mer eller mindre like sjalu enda. Anonymkode: a80f5...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 12. august #7 Del Skrevet 12. august Er mindre sjalu nå enn da jeg var i 20 årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12. august #8 Del Skrevet 12. august Aldri vært særlig sjalu, men er vel generelt blitt mindre usikker på mann og forhold med årene, samt at han har lært seg hva jeg reagerer negativt på og unngår slikt, så det er blitt enda mindre. Han gir meg ikke noe grunn til sjalusi, men er veldig opptatt av at jeg ikke skal føle meg utrygg på noen måter. Hadde han stadig gjort meg usikker på ulike måter hadde det sikkert gått andre veien, men han er litt sjalu selv og derfor veldig opptatt av å ikke skape usikkerhet. Generelt, ikke bare angående sjalusi, men at forholdet totalt sett skal være vår trygge base. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #9 Del Skrevet 12. august Min erfaring er at de blir mer og mer sjalu med årene, men fullt mulig jeg har vært uheldig. Eksen var vel verst, var 45år da, og hun var så ille at hun fulgte med på hvor øynene mine så når vi var ute blant folk, og full drama om jeg så i retningen av en fin dame 😅 Anonymkode: 681bd...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 12. august #10 Del Skrevet 12. august Jeg er ikke sjalu i dette forholdet, det har vart 14 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #11 Del Skrevet 12. august Kommer Ann på. Min ex hadde sine øyeblikk med å niglo på damer det gjorde meg utrygg i forholdet. Fikk høre fra andre også at han var fæl å glo. Ikke gøy, det ødla selvtilliten min og jeg ble ekstremt sjalu. Heldigvis roet det seg. Dette var i slutten på 20 årene mine. Anonymkode: 59893...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #12 Del Skrevet 12. august Jeg er i utgangspunktet ikke en sjalu person, men da jeg tidlig i 20 årene møtte det som nå er mannen min og det var så mye drama med to av hans ekser i mange måneder, så ble jeg så usikker så jeg endte opp som veldig sjalu og på grensa til kontrollerende. Var det er par år før det ble slutt. Vi ble sammen igjen etter ett års tid og da hadde jeg jobbet en del med meg selv og fått sjalusien under kontroll. Det tok litt tid, men etterhvert ble jeg som før igjen og sjalusi var ikke en del av hverdagen lenger, heldigvis! Nå har vi vært sammen i to tiår og jeg kjenner ikke litt på sjalusi. Anonymkode: 58efc...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #13 Del Skrevet 12. august Jeg (kvinne) har en tendens til å være litt sjalu og usikker. Mannen min har ikke gjort så mange dumme ting for å fremprovosere dette, så her ligger det mest hos meg. Jeg blir mindre sjalu med årene når jeg jobber med meg selv, min selvtillit, min tillit til han og ser at vi har det bra sammen. Desto mer han viser at det er meg han vil ha, desto lettere blir det for meg å fjerne mine tendenser til sjalusi. Hvis jeg ikke hadde jobbet med meg selv eller forholdet var dårlig eller han gjorde ting som gjorde meg usikker hadde jeg nok blitt mer usikker og sjalu med årene. Det må sies at sjalusien er på det jeg anser som et lavt nivå: Jeg setter ikke noen begrensninger for han eller styrer han i hverdagen, så min sjalusi er mest i mitt hode og til plage for meg. Han merker ikke så mye til det. Anonymkode: 665aa...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Del Skrevet 12. august Jeg tror enten er man sjalu eller så er man ikke sjalu. Ligger i personlighet Anonymkode: 4d10e...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #15 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror enten er man sjalu eller så er man ikke sjalu. Ligger i personlighet Anonymkode: 4d10e...d69 Nja, i en gitt situasjon vet jeg det hadde kommet frem. Kunne ALDRI vert med på trekant med mannen og en dame til, da hadde det skjert seg fullstendig. Anonymkode: b0dc5...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #16 Del Skrevet 12. august Jeg er ikke sjalu av meg. Men jeg hadde ikke likt om en dame hadde flørtet veldig med min sin. Da hadde jeg nok kysset han litt ekstra. Og er ikke åpen for kvinnelige vennskap som dannes nå når vi er i forhold Anonymkode: eada6...c24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThathaGabor Skrevet 12. august #17 Del Skrevet 12. august Jeg er blitt mindre sjalu med årene. Men er man sammen med noen som ikke er noe særlig betryggende når sånt oppstår, så er det mer grobunn til det. Nå har jeg mer selvtillit og tenker at hvis jeg oppdager utroskap, så er det over og ut. Er han dum nok til det, så er det like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #18 Del Skrevet 12. august Finnes ikke sjalu. Bestemte meg for, i voksen alder, at om en mann gir meg en dårlig følelse, så forlater jeg han. Bruker ikke minutter mer av livet mitt på noen som ikke kan oppføre seg ordentlig. Anonymkode: 92278...93e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #19 Del Skrevet 12. august Finnes kanskje de som via deres sjalusi manipulerer og styrer sine menn til å være en sopp? Anonymkode: b0dc5...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 12. august #20 Del Skrevet 12. august Jeg er mindre sjalu nå enn før, litt for jeg gir mer faen; litt for at jeg er tryggere i meg selv. Jeg blir sjalu, men mye mindre og sjeldnere enn for feks 10-15 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå