AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #1 Skrevet 12. august 2024 Har en ungdom som skal på videregående 2.år, og når vi går gjennom søknaden for utstyrsstipend spørres det om h*n får andre stønader, og dokumentasjon for beløpet. H*n mottar grunnstønad fra Nav, men hvordan dokumentere dette? (Har ringt Lånekassen for å spørre direkte, men de har ingen ledige kundebehandlere. Spør her, mens jeg venter på å ringe igjen.) Anonymkode: c2bce...b62
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 I tilegg: Bankutskriften hver måned viser beløpet, men har ingen tekst som dokumenterer at dette er grunnstønad. Anonymkode: c2bce...b62
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 Dokumentasjon kan sikkert hentes ut fra NAV. Anonymkode: 6a2d1...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #4 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dokumentasjon kan sikkert hentes ut fra NAV. Anonymkode: 6a2d1...fe5 Jeg har akkurat gjort det samme. Kontaktet NAV men fikk beskjed om å sende inn kontoutskrift eller kopi av vedtak fordi de ikke har tid til å skrive erklæringer til alle. Anonymkode: ea5ea...339 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2024 #5 Skrevet 20. august 2024 Jeg sendte bare med vedtaket om grunnstønad fra NAV. Det kan lastes opp som et digitalt dokument i søknaden til lånekassen. Anonymkode: 54a95...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå