Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ordnet det slik at alle regninger har forfall noen dager etter lønning.

Når jeg får lønn betaler jeg alt av regninger, og alle kredittkort. Alt som da er igjen på brukskontoen blir så sent til sparekonto. Trenger ikke penger på brukskonto, bruker bare kreditt.

Hver gang sparekonto når et visst nivå, så kjøper jeg meg opp i fond. Fond er den egentlige sparingen, sparekonto er bare en buffer.

Anonymkode: be504...116

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gammel tråd. 

Kan kanskje slås sammen med den andre? 

Anonymkode: 38bac...e96

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har ordnet det slik at alle regninger har forfall noen dager etter lønning.

Når jeg får lønn betaler jeg alt av regninger, og alle kredittkort. Alt som da er igjen på brukskontoen blir så sent til sparekonto. Trenger ikke penger på brukskonto, bruker bare kreditt.

Hver gang sparekonto når et visst nivå, så kjøper jeg meg opp i fond. Fond er den egentlige sparingen, sparekonto er bare en buffer.

Anonymkode: be504...116

Slik gjør jeg det også. Lar det være igjen et par tusen på brukskontoen, fordi jeg har koblet vipps og diverse parkeringsapper med autotrekk til brukskontoen og jeg har ikke giddet å sjekke om man kan bytte.

Også greit å ha et alternativ dersom kredittkortet streiker, her om dagen stod jeg i en butikk jeg aldri har handlet i før, og de aksepterte ikke kredittkortet jeg hadde med. Da betalte jeg med vipps i stedet.

Anonymkode: b82d1...e78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...