Gå til innhold

Fikse på utseende!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke mange som er like kontrovesiell som denne fyren her. Heller ikke mange som har fått like mye oppmerksomhet for sitt "svik" mot sin egen rase og sitt eget "jeg" som han. Kanskje det gir han et mer "jeg" enn mange andre av oss besitter?

Jeg har uansett sansen for mye av musikken han har laget.

Skrevet

Sååå ille synes jeg slett ikke det er, men som stor MJ-fan i mange år, er jeg vel kanskje inhabil?! :roll:

Anyway, på bildene de drar frem i disse type artiklene så er det jo typisk at de tar det verste bildet i serien.. hvor smart ser man egentlig ut selv når man rynker på pannen osv. (som på bildet på linken over)?

Skulle også ønske at folk sluttet å tro at han har bleket huden. Han har en hudsykdom (Vitiligo) som har gjort ham så hvit, og det er mye av grunnen til at han stadig går med munnbind og solbriller for å beskytte seg mot sol lys.

Les mer om vitiligo, og hva MJ selv har sagt om dette, her:

> AllExperts: Michael Jackson's skin disease

> Doktor Online: Vitiligo

Skrevet

Jamen han har da uansett fixa på seg selv! Samme hvilken "hudsykdom" MJ har. Hvis man tenker tilbake til slutten av 70-tallet og begynnelsen av 80-tallet, hvor PEN han var da ? HELT utrolig. Tror ikke det er hudsykdommen som gjør at ansiktet hans faller sammen ihvertfall.

Han er stinn av gryn, men mistenker at han ikke har et så bra liv lenger...:(

Skrevet

Nei, det er klart. Operasjonene må han stå for selv, men de kan godt henge sammen med sykdommen på sin måte.. Tror ihvertfall at det er veldig vanlig å få komplekser for utseendet sitt når huden blir så mye forandret...

Men at han lider av denne sykdommen (som er helt reell) er det ingen tvil om (får inntrykk av at mange tror den er "oppdiktet"). :roll:

Noe annet som er utrolig er hvor lenge media faktisk synes dette temaet er så interressant at samtlig nettaviser i landet (for ikke snakke om over store deler av verden) smeller det opp på førstesiden sin.. De har sagt det samme om den nesen de siste 10 årene, og den er der ihvertfall enda.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...