Gå til innhold

Jeg som aldri har tenkt tanken en gang! Golden shower for første gang med typen! Litt sjokkert

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget eeegentlig, men skriver for det. Gøy å dele.

I helgen stod jeg og kjæresten ute i hagen, det var fint vær og varmt og fint. Han sa plutselig at han måtte skikkelig tisse, så sa jeg bare på kødd (aner faktisk ikke hvor det kom fra), "Vil du tisse på meg?".

Så sa han: "Ja seff!" 

Jeg ble litt paff, men så sa jeg bare okei: Jeg bare dro ned klærne mine nedentil og ba han gjøre det utover underlivet mitt. Han spurte meg om jeg var sikker, og jeg nikket. Han sleit litt med å få det til da han helt konstant ble hard av det hele, og jeg selv ble også kjempekåt av å se han bli så kåt.

Begge så ut til å nyte dette veeeldig og det ble en heftig runde med sex etter en kjapp dusj.

Altså; Jeg har ALDRI en gang tenkt taaanken om at dette kunne være noe, og i utgangspunktet så tenner jeg jo overhodet ikke på selve urineringen, men det at det hele ble så spontant, nytt og "spennende", bare gjorde oss veldig kåte.

Som sagt så var det ikke direkte noe jeg ville med denne tråden, annet enn å dele. Jeg som aldri har tenkt tanken en gang, til og med vært den som sa: "Nei æsj, det er ikke noe for meg!", har nå lært noe nytt om meg selv. 

Jeg tviler på at det der var første og siste gangen 🙈😂

Anonymkode: 9342a...f35

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt lignende erfaring her også, bare at han hadde ymtet innpå temaet tidligere i litt lattermild/usikker tone, og første gangen var så tennende med det ukjente/nytt/tabu og tok bare et par ganger før jeg var åpen for å ta det i munnen. Han passet på å drikke enormt med vann i forkant, så da smakte det heller ingenting og jeg hadde ingen problemer med det overhodet. Jeg tok han ned i halsen første gang i munnen da, for at det skulle gå rett ned i svelget i stedet for å smake så mye, men når jeg merket at det var helt klart gikk det fint.

Anonymkode: 6a619...92e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Litt lignende erfaring her også, bare at han hadde ymtet innpå temaet tidligere i litt lattermild/usikker tone, og første gangen var så tennende med det ukjente/nytt/tabu og tok bare et par ganger før jeg var åpen for å ta det i munnen. Han passet på å drikke enormt med vann i forkant, så da smakte det heller ingenting og jeg hadde ingen problemer med det overhodet. Jeg tok han ned i halsen første gang i munnen da, for at det skulle gå rett ned i svelget i stedet for å smake så mye, men når jeg merket at det var helt klart gikk det fint.

Anonymkode: 6a619...92e

Så spennende å oppdage noe slikt helt plutselig 🙈

Vi har også køddet med det noen ganger, var nok derfor jeg bare sa: Ja vil du pisse på meg eller? Og så ble det bare sånn og jaggu har man oppdaget at det gikk an også 😂

Men du sier at dere passer på at han drikker mye i forkant, betyr det at dere avtaler på forhånd at "senere blir det golden?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså; Jeg har ALDRI en gang tenkt taaanken om at dette ....

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har også køddet med det noen ganger, ......"

Dette tror jeg er en fantasi fra en mann, ikke fra en kvinne som trådstarter forsøker å framstille det som. Kanskje i et tafatt forsøk på å normalisere det å tisse på andre? Måten innlegget formuleres på er lite troverdig. Det virker ikke som "jeg-personen" beskriver noe selvopplevd, men som om en "forteller" beskriver noe utenfra, en fantasi. Det skulle ikke forundre meg om den som svarer er samme person med sin KG-konto nr.2.

Endret av Cor Cubiculum
Endret FG-konto til KG-konto
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (6 minutter siden):

Dette tror jeg er en fantasi fra en mann, ikke fra en kvinne som trådstarter forsøker å framstille det som. Kanskje i et tafatt forsøk på å normalisere det å tisse på andre? Måten innlegget formuleres på er lite troverdig. Det virker ikke som "jeg-personen" beskriver noe selvopplevd, men som om en "forteller" beskriver noe utenfra, en fantasi. Det skulle ikke forundre meg om den som svarer er samme person med sin KG-konto nr.2.

Ha ha tull og tøys. Jeg er aldri her inne og skriver noe som helst, men dette ble en såpass unormal opplevelse for meg at jeg ville dele.

Fascinerende at noen kan velge å tro noe annet. 
Men, men🤷🏻‍♂️😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cor Cubiculum skrev (6 timer siden):

Det har du nok veldig rett i. ;) Alt lukter en sommerferiefantasi fra en ung fyr. 

Anonymkode: 1be08...c50

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det har du nok veldig rett i. ;) Alt lukter en sommerferiefantasi fra en ung fyr. 

Anonymkode: 1be08...c50

Beklager å måtte skuffe dere. Det er jo ganske synd, at man ikke blir tatt seriøst her inne. Ikke vet jeg hvordan jeg skal overbevise dere heller. Dette skjedde faktisk 😕 skjønner ikke at det er så rart for dere å skulle tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...