AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #2 Skrevet 12. august 2024 Positivt: At de tok sin første fisk, bading i sjøen og rundstykkefrokost i helgene. Negativt: at lillebror fikk kreft, at katten ble påkjørt. Og sikkert en hel del mer. Det er vanskelig å forutsi hva slags minner som blir lagret. Hva husker du selv fra barndommen? Jeg husker fint lite pga traumatisk barndom, og de tingene jeg husker er stort sett dramatiske. Anonymkode: 639b1...6e5
Arkana Skrevet 12. august 2024 #3 Skrevet 12. august 2024 Jeg tror et av kjerneminnene vil være at vi har brukt mye tid sammen hele familien og at vi er foreldre som liker å være sammen med barna våre. Det er også et av kjerneminnene fra min egen barndom. Mens de fleste andre hadde foreldre som var mer "gå ut og lek"-typen gjorde foreldrene våre ting sammen med oss og det er noe det alltid har vært naturlig for oss å gjøre med våre barn også. (Og siden jeg har vært på KG lenge: jada, selvsagt gjør barna våre veldig mye på egen hånd også og har alltid vært i stand til å underholde seg selv. Vi er ikke sammen 24/7.) Selv nå som de er store (to av tre er tenåringer) har vi stadig filmkvelder, spiller veldig mye brettspill, drar på tur osv, så det er tydelig at også barna setter pris på familietid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå