Gå til innhold

Hva heter denne filmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På tidlig 2000 tallet en gang så så jeg en film på tv hvor en fyr var gått seg bort i ødemarken og på slutten av filmen så fryser han såpass mye at beinet hans får blåfarge og når helikopteret kommer for å redde han så sliter han med å komme seg bort til stigen som de heiser ned fordi der er vann i det området og ville gjort vondt for beinet. På slutten av filmen så ser vi at han er hjemme hos familien og har amputert foten.

Noen som vet navnet på filmen? Jeg vet ikke hva handlingen ellers var i filmen 

Anonymkode: 980ac...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Alive ? 

Anonymkode: bd4ff...d9d

Nei, Alive handler om en flyulykke i Andesfjellene. Basert på en sann historie, tror jeg. Dårlig film da. 

Anonymkode: ac241...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg husker helt er at på slutten så er det bare 1 mann og tilstanden er så dårlig at ene foten hans er helt blå, plutselig så kommer et redningshelikopter som heiser ned en stige men stigen er i et område ved en liten elv og siden foten hans er blå så sliter han med å komme seg bort fordi han vet at det vil gjøre sykt vondt å vandre i vannet pga foten. Vi kutter til nåtiden hvor han er med familien og med en amputert fot. 

Anonymkode: 980ac...2ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Prøver meg jeg også. Jeg så denne på 80-tallet.

Britisk, temmelig sikker. Kjempelangt ifra noen Holywood film. Handling; nesten ingenting.

Vi følger to obskure typer gatelangs.. Den ene tror jeg blir kalt Shakehands av naturlige årsaker. Han er en diger type, ser rimelig tilbakestående ut og stopper tilfeldige folk på gaten å sier "Shake Hands." De strekker høflig frem hånden og får dermed hele hånda knust sønder og sammen av denne monster hånda hans.😂

Den andre karakteren går rundt og nikker ned folk. Mener han hadde bart. Han er ikke like diger som han andre, men minst like gærn. Klimakset er selvsagt når disse to, ukjente for hverandre, møtes på åpen gate. Trenger ikke si hvordan dette møtet ender. Det begynner med et "Shake Hands", det kan jeg si..🤣🤣

Helt insane film. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...