Gå til innhold

Brev fra Politiet i Alltin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i Juni melding på E-post og SMS at jeg hadde fått et brev fra Politiet i Alltin.

Brevet gjaldt tilbakevarsel av en tillatelse jeg har. Jeg kunne sende inn klage før et vedtak ble avgjort, noe jeg gjorde.

Jeg logget meg inn på Altinn nå for å se på dette brevet igjen. Men jeg finner ikke brevet. Finner heller ikke SMS’en eller E-posten jeg fikk om at det ble sendt ut Brev til meg i Alltin. 

Hvorfor finner jeg ikke brevet? Om politiet har valgt å godta klagen min, er det da normalt at de sletter alltin brevet og alle spor på at dette ble sendt?

Skrevet

Det er jo bare å ta en telefon til dem mandag og spørre?

Anonymkode: b0d28...653

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det er svindel. Er jo ganske vanlig svindel at man får en falsk lenke fra Altinn der man må logge seg inn. 

• Nyttig 1
Skrevet
Meowmere skrev (4 minutter siden):

Kanskje det er svindel. Er jo ganske vanlig svindel at man får en falsk lenke fra Altinn der man må logge seg inn. 

Det gjaldt jo tilbakekalling av en tillatelse han faktisk har, så tror han burde ta en telefon til politiet for å oppklare dette.

Anonymkode: b0d28...653

Skrevet

Hmm, du har ikke arkivert det da?

Anonymkode: 33bb1...be0

• Liker 2
Skrevet
User01928477228 skrev (17 timer siden):

Jeg fikk i Juni melding på E-post og SMS at jeg hadde fått et brev fra Politiet i Alltin.

Brevet gjaldt tilbakevarsel av en tillatelse jeg har. Jeg kunne sende inn klage før et vedtak ble avgjort, noe jeg gjorde.

Jeg logget meg inn på Altinn nå for å se på dette brevet igjen. Men jeg finner ikke brevet. Finner heller ikke SMS’en eller E-posten jeg fikk om at det ble sendt ut Brev til meg i Alltin. 

Hvorfor finner jeg ikke brevet? Om politiet har valgt å godta klagen min, er det da normalt at de sletter alltin brevet og alle spor på at dette ble sendt?

Du må slutte å ruse deg.

Anonymkode: 3a1cf...173

Skrevet

Brev fra politiet har jeg fått på digi.no. Har du sjekket der? 

Skrevet
16 hours ago, Meowmere said:

Klikk i hvert fall ikke på lenken. Bruk heller en halv kalori på å taste a l t i n n . n o i adressefeltet på nettleseren.

Anonymkode: b7f50...e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...