AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Del Skrevet 11. august 2024 Det er riktignok lenge siden jeg har målt meg, men brillene har fungert bra. Nå har jeg mistet dem og husker ikke hvilken styrke!! Jeg er nærsynt så det er minus. Jeg kan ikke kjøre bil uten briller, ville ikke sett skilt etc før de er for nærme. Men å gå rundt går greit, mer bare at jeg ikke ser skilt etc. men vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. Trenger bare noen billig briller inntil jeg kan ta en test. Jeg har ikke bil, så det har ikke betydning for det akkurat nå Anonymkode: ed09d...47c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miSs. Skrevet 11. august 2024 #2 Del Skrevet 11. august 2024 Ta en tlf eller stikk innom optikeren din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #3 Del Skrevet 11. august 2024 Bare ring eller be om utskrift der du tok test sist Anonymkode: 477b3...66b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 12. august 2024 #4 Del Skrevet 12. august 2024 Stikk innom feks Nille å prøv briller fra stativet der. Da vil du raskt se hvilken styrke du trenger, sånn cirka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #5 Del Skrevet 12. august 2024 Er du 0,75 ville du sett skilt ganske greit. Jeg er selv 1,25 og ser skilt bra, men bruker briller når jeg kjører for å slippe den lette tåken forran og for å ikke bli like fort sliten. Så vil tippe at du ganske sikkert er 1,75. Men er det så lenge siden du har tatt en test at du ikke husker er det jo også et godt tegn for at du bør ta en ny test. Anonymkode: 7e635...226 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #6 Del Skrevet 12. august 2024 På Nille har de bare briller i pluss/langsynt. når du er nærsynt må du uansett kjøpe via optiker. Ring der du var på kontroll sist. Anonymkode: c28ba...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå