Gå til innhold

Rar i kroppen når jeg har sovet for lenge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir varm og svett, spesielt på brystkassa, får hjertebank, nesten angstfølelse og vondt i hodet, og føler det strammer når jeg lukker igjen øynene. Noe galt eller er det bare kroppen som sier fra at den har fått nok søvn?

Anonymkode: 78657...dfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge sover du? Vanlig søvnlengde er cirka 7-8 timer. Hvorfor sover du lenge? Er du trøtt eller sover du kun lenge med et ønske om å slippe å "leve" og vil sove bort livet fordi du har noe følelser i deg der du føler deg deprimert, trist eller lei? Lever du et stresset liv?

Det er ikke vanlig å føle seg det etter å ha sovnet. Når jeg har sovet føler jeg meg oppkvikket, langt i fra vondt i hode eller hjertebank og angstfølelse. Uten at jeg vet så mye mer om din helsetilstand, vil jeg anbefale lege.

Anonymkode: f6fe1...6c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hvor lenge sover du? Vanlig søvnlengde er cirka 7-8 timer. Hvorfor sover du lenge? Er du trøtt eller sover du kun lenge med et ønske om å slippe å "leve" og vil sove bort livet fordi du har noe følelser i deg der du føler deg deprimert, trist eller lei? Lever du et stresset liv?

Det er ikke vanlig å føle seg det etter å ha sovnet. Når jeg har sovet føler jeg meg oppkvikket, langt i fra vondt i hode eller hjertebank og angstfølelse. Uten at jeg vet så mye mer om din helsetilstand, vil jeg anbefale lege.

Litt lenge i helgene hvis det ikke skjer noe (jeg bor alene). Våkner tidlig og sovner igjen etterpå. Føler meg sånn når jeg våkner igjen senere på dagen. Er ikke deprimert. 

Anonymkode: 78657...dfc

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg blir også sånn når jeg har sovet for lenge, som var spørsmålet her.

https://www.aftenbladet.no/livsstil/i/kJX9VA/seks-tegn-paa-at-du-sover-for-mye

Anonymkode: 3fd3c...6de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...