AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Skrevet 11. august 2024 Hei, Jeg er under utreding for endometriose, og har desverre ingen privat helseforsikring. Det ser ut til at kirurgi er veldig aktuelt (grad IV), men jeg blir litt skremt av den lange ventetiden for kirurgi, så jeg vurderer å bruke sparepengene mine for å gjøre det privat. Er det noen som har blitt operert privat, og som husker ca. hvor mye operasjonen kostet? Jeg skjønner jo at det er en individuell faktor i dette, så jeg regner med at summen varierer, men med en ca. su, så kan jeg jo hvertfall begynne å planlegge og budsjettere Anonymkode: b16f7...a62
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #2 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hei, Jeg er under utreding for endometriose, og har desverre ingen privat helseforsikring. Det ser ut til at kirurgi er veldig aktuelt (grad IV), men jeg blir litt skremt av den lange ventetiden for kirurgi, så jeg vurderer å bruke sparepengene mine for å gjøre det privat. Er det noen som har blitt operert privat, og som husker ca. hvor mye operasjonen kostet? Jeg skjønner jo at det er en individuell faktor i dette, så jeg regner med at summen varierer, men med en ca. su, så kan jeg jo hvertfall begynne å planlegge og budsjettere Anonymkode: b16f7...a62 Endometriose bør du ikke få behandlet hvor som helst verken privat eller i det offentlige. Hvilken helseregion hører du ti? I Helse Vest bør du ikke la deg operere. Da bruker du fritt sykehus valg, og ber om å få komme til spesialistene på Ullevål, selv om Anton Langebrekke nå er pensjonist så er de gode der. Anonymkode: d3bd0...b18
Dachsrevyen Skrevet 11. august 2024 #3 Skrevet 11. august 2024 Takk for svar! Tilhører Helse Sør-Øst. Er det fortsatt fritt sykehusvalg på slikt?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #4 Skrevet 11. august 2024 Dachsrevyen skrev (14 minutter siden): Takk for svar! Tilhører Helse Sør-Øst. Er det fortsatt fritt sykehusvalg på slikt? Ja, det er fritt sykehus valg. Har du fått noen brev med tidsfrist? Du kan be om at henvisingen sendes der du ønsker, uansett hvor du bor, nesten. Ring Ullevål og snakk med dem i morgen. Anonymkode: d3bd0...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå