Gå til innhold

Lilla eller hvit blomsterpotte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker farger på blomsterpottene mine, men ble litt i tvil om det passer best med lilla eller hvit blomsterpotte til dette pengetreet.

Hva mener du?20240811_220306.thumb.jpg.17cdb6f7433688dbde72b99ebead34e4.jpg20240811_220336.thumb.jpg.a910bfd4b7f1b50998754bb2d41e3b83.jpg

Anonymkode: 2d8ba...6f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spraylakker den rosa potten hvit. Den andre hvite var ikke noe pen til planten.

Anonymkode: 6d237...130

• Liker 1
Skrevet

Uavhengig av farge synes jeg den formen på den øverste passet best.

• Nyttig 1
Skrevet

Det ble vanskelig... Jeg synes ikke den lilla/rosa fargen var noe fin, og den potten hadde nok aldri blitt brukt her, og jeg liker litt rolige farger på pottene for å fremheve plantene, så sånn sett ville jeg valgt hvit. Men jeg hadde ikke ville brukt en potte som er så til de grader feil form/størrelse som den hvite du har. Jeg ser ikke helt poenget med å ha planter om man skal bruke potter som er så store at hele planten forsvinner i potten.

Anonymkode: 075c3...1c0

Skrevet

Hvit er finest, syns jeg. Men skal du bruke den hvite, bør du bygge opp planten med noe oasis eller noe. Aluminiumsfolie går også an å bygge opp bunnen med.

Anonymkode: 670e9...bce

• Nyttig 1
Skrevet

Spray den lilla potten hvit.

Den lilla potten har riktig form, men blir penere i hvit

Anonymkode: 1bf21...ab8

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker den lilla potten best; kontrasten i fargene fremhever grønnfargen på planten, og både størrelse og form passer bedre enn den hvite. Planten drukner i den hvite.

Anonymkode: 0def3...136

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Spraylakker den rosa potten hvit. Den andre hvite var ikke noe pen til planten.

Du skrev lilla potte, jeg syns den ser rosa ut jeg, men mener fortsatt det jeg skrev. Spraylakker den.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på hvor den skal stå.

Hvis den skal stå et sted det passer med lilla/rosa, så ville jeg ha valgt den. Skal den stå et sted det passer best med hvitt, ville jeg ha valgt den hvite. Men sett en oasis i bunnen, så kan den trekke inn vann og planten havner høyere.

Anonymkode: 6536c...a70

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...