AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Skrevet 11. august 2024 Må glemme han!! saken er; møtt en eldre mann på treningssenteret. Vi har pratet og trent sammen ett år. Jeg har hele tiden trodd det var vennskapelig. Tidlig i juni møttes vi tilfeldig ute å han fortalte om sine følelser. Jeg prøvde å avfeie det med at det var alkohol inni bildet og at han er godt gift, har et stabilt forhold osv. mandagen etter ba han meg om å møte han å han fortalte at alt han hadde sagt den lørdagen stemte. Han skjønte også at jeg ikke hadde de samme følelsene. Vi ga hverandre en klem og ble enige om å glemme hele greia. Men nå kjenner jeg puls hver gang jeg ser han, snakker med han eller får snap. jeg vet der aldri kan bli oss. over 20 år forskjell, jeg har barn og trives egentlig med livet mitt som alenemamma. Skal nå starte å studere, jeg har ikke tid til noe mann i livet mitt. Dessuten vil jeg ikke ødelegge hans ekteskap. jeg må få han ut av hode…. Tenker på han hele tiden.. drømmer om han! hjelp Anonymkode: 50215...6c4 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #2 Skrevet 11. august 2024 Han drømmer om ha en elskerinne på si. Han har satt noe i deg, det var planen. Så nå venter han på å ha sex med deg. Men i kulissene. Han «glemmer» ikke saken. «Å glemme hele greia» er litt av sjekketrikset. Han har nettopp begynt. Klassisk giftmann-syndrom. Anonymkode: ef0df...3fd 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #3 Skrevet 11. august 2024 Hvorfor har dere trent sammen? Er det noe dere tenker å fortsette med? Anonymkode: 5eabb...397
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #4 Skrevet 11. august 2024 Ja det er sikkert klassisk, men jeg har sett at det virkelig kan skje. Har en arbeidskollega som er mye eldre, 62år. Han har funnet kjærligheten med en flott dame på 41 år. Hun var alene mamma og han var gift, nå har de kjøpt seg hun sammen og han er for ungene hennes og alt. Det er to eller tre år siden de traff hverandre og det er ikke tvil om at de digger hverandre (kjærlighet). Som han sier, folk må ete dritt og heller glede seg over at vi er glade i hverandre og skaper et godt hjem for ungene. Anonymkode: 72c7b...a26
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #5 Skrevet 11. august 2024 Hvem vil ha en mann som er gift? En gift mann som legger seg etter yngre damer, er: En mann uten moral En mann som er utro En mann uten integritet En feiging En mann som svikter familien sin En mann som svikter barna sine Som setter sitt eget ego foran alle som er glade i ham En skikkelig megadust Men for all del, hver sin smak. Anonymkode: 5ce44...34b 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå