AnonymBruker Skrevet 12. august #21 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Navnet kan staves både Colin og Collin. Collin Cowgill er for eksempel en amerikansk baseballspiller. Anonymkode: 0a2a8...99e Men amerikanere finner på tullete stavemåter på navn. Anonymkode: d9bfa...f9d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 12. august #22 Del Skrevet 12. august Liker ingen av navnene. Bare vent til andre på skolen finner ut at det bare mangler en H for å bli kalt for Hemmet. Skal ikke mer til for å mobbe noen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #23 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men amerikanere finner på tullete stavemåter på navn. Anonymkode: d9bfa...f9d Navnet Collin er av enten gresk eller gaelisk opprinnelse. Anonymkode: 0a2a8...99e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #24 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Navnet Collin er av enten gresk eller gaelisk opprinnelse. Anonymkode: 0a2a8...99e Men vanlig stavemåte er fortsatt med en L. Anonymkode: d9bfa...f9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 12. august #25 Del Skrevet 12. august AnonymBruker skrev (19 timer siden): New flash, Emmet er normalt navn i 2024. Anonymkode: b5c20...47e Veldig mye brukt er det ikke. Det er 5-6 stykker i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #26 Del Skrevet 12. august Emmet er vel et tyrkisk navn? Anonymkode: 64634...890 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #27 Del Skrevet 12. august Stor pike skrev (49 minutter siden): Noelian? Timian? Tullenavn. Heller Basilikum. Man må ikke slenge -ian bakpå alt heller. Jepp, jeg måtte bare. Anonymkode: 205f9...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #28 Del Skrevet 12. august Emmet er fint 😊 Anonymkode: 5157d...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august #29 Del Skrevet 13. august Hva med Ragnar? Anonymkode: 75954...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #30 Del Skrevet 15. august Tenker på Emmett Cullen, men han er jo superdigg så det er vel bare positivt det Anonymkode: 8042e...6b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #31 Del Skrevet 16. august Jeg tenker at Emmet er et helt vanlig og fornuftig navn. Hadde ikke valgt det selv, men hadde ikke stusset i det hele tatt om jeg møtte noen som het det. Anonymkode: 213f9...936 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august #32 Del Skrevet 16. august Emmet er jo fint navn da Han i Høy På Pæra heter jo det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #33 Del Skrevet 16. august Maskinfører skrev (2 timer siden): Emmet er jo fint navn da Han i Høy På Pæra heter jo det Elsker høy på pæra, fantastisk serie. Sikkert ekstremt krenkende idag da, folk lar seg jo krenke av alt. Anonymkode: 75954...0e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 16. august #34 Del Skrevet 16. august Emmet føles som en som kunne vært en karakter i sesam stasjon. Det er det første jeg tenker. Ville kanskje holdt det litt jordnært. Ola eller Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #35 Del Skrevet 16. august On 8/15/2024 at 9:19 AM, AnonymBruker said: Tenker på Emmett Cullen, men han er jo superdigg så det er vel bare positivt det Anonymkode: 8042e...6b1 Det er jo ikke dermed sagt at Ts’ unge blir det. Emmet er en variant av Emmett. Det har vanligvis blitt brukt i Irland for å hedre nasjonalisten og rebellen Robert Emmet (1778-1803). Emmett igjen er en maskulin variant av Emma. Dog regnet som et simpelt og merkelig navn og i samme gate som Channing, Dick, Ronny, Johnny/Jonny, Lars-Basse, Devon, Bambi og lignende. Nå er jo Matheo, Nathaniel og Leander der allerede så kan like godt fortsette i samme dur. Anonymkode: e9991...f9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #36 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (På 12.8.2024 den 17.40): Men amerikanere finner på tullete stavemåter på navn. Anonymkode: d9bfa...f9d Amerikanere kan ikke stave, derav alle de syke stavemåtene. Anonymkode: a375e...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 16. august #37 Del Skrevet 16. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Elsker høy på pæra, fantastisk serie. Sikkert ekstremt krenkende idag da, folk lar seg jo krenke av alt. Anonymkode: 75954...0e7 Ja samma gjør jeg min avdøde far elsket også Høy På Pære Julespesialen så vi hver jul ja den er krenkende i dag det er snikkert og twist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #38 Del Skrevet 16. august Emmett Cullen 🥰 Anonymkode: 1832a...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august #39 Del Skrevet 20. august Maskinfører skrev (På 16.8.2024 den 17.30): Ja samma gjør jeg min avdøde far elsket også Høy På Pære Julespesialen så vi hver jul ja den er krenkende i dag det er snikkert og twist Jeg så også julespesialen hver jul. Men den er nok superkrenkende idag, ja, huff og huff 😂 er så lei dette krenkesamfunnet! Anonymkode: 75954...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august #40 Del Skrevet 21. august Emmet er ganske kult. Får litt western vibber av det. Colin er greit nok men foretrekker Emmet. Anonymkode: f190f...a1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå