Gå til innhold

Kjøring cup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

vi var på cup i helgen, og en på laget til datteren min og moren satt på med oss.

hun spurte ut på fellesråd om de kunne sitte på med noen.

Vi kjøpert ca. 2t hver vei til cupen, også i tillegg kjørte vi til shopping, badeland ol. iløpet av helgen, ble vel ca. 5t. kjøring tilsaman + bom. Vi var 4 i bilen, 2 jenter og 2 mødre.

deler vi fa bensinpenger bompenger? 
Føler meg litt smålig som sier ja takk til det, men så tenker jeg at det ikke er noen grunn til hvorfor jeg skal dekke alt og hun/de bli kjørt rundt hele helgen. 
hadde det bare vært datteren som var med hadde jeg ikke bedt om noe. 

Anonymkode: 67c0f...829

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

deler vi fa bensinpenger bompenger? 

Prøver du å skrive: Deler vi på bensin- og bompenger?

Om det er det du prøvde å skrive; Ja, det er vel det mest naturlige å gjøre.

Anonymkode: 76906...f80

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde ikke bedt om penger. Hadde heller tenkt at jeg kan spørre om skyss en annen gang det passer. 

Anonymkode: fc589...e44

• Liker 2
Skrevet

Vi har kun fått betalt EN gang for kjøring til cup og vi er nesten alltid med.  

Vi har bortekamper opp til 2,5-3 timer en vei og aldri snakk om betaling for barna. Jeg satt på en gang i annen bil og betalte ingenting.  

Vi var på Dana Cup i sommer med 32 spillere og 18 foreldre, vi kjørte frem og tilbake og noen ganger satt noen voksne på også i bilen. Vi betalte alt av ferje selv og all lading.  Vi valgte selv å bli med så da kjører vi rundt. 

Anonymkode: fd376...aa8

Skrevet

Jeg ville ALLTID tilbudt meg å betale dersom jeg sitter på. Det er jo mye rimeligere og enklere for henne enn offentlig transport. Har hun tilbudt seg? Snakket dere om dette i forkant? 

Anonymkode: 60c62...b29

• Liker 1
Skrevet

Ts her

hun har sittet på med meg før også, da betalte hun.  Nei vi snakket ikke om det, for kjenner henne ikke så godt. Jentene går på forskjellige skoler. 
ja hun spurte hvor mye hun skylder meg, så tenker det er ok å takke ja. Men ble litt usikker så derfor jeg ville høre. 
hadde det bare vært barn i bilen hadde jeg ikke forventet noe for kjøringen.

Anonymkode: 67c0f...829

Skrevet

Hvis hun som satt på, tilbydde seg å betale, så er det jo greit. Ellers hadde jeg ikke spurt. Du ville jo hatt samme utgiften om hun ikke satt på også!

Hele barneidretten drives av dugnad og velvilje fra alle foreldrene. Alle foreldre får ikke vært med på alt av cup'er og kamper, så det blir alltid samkjøring med andres barn. Noen kjører ikke bil, og bidrar heller med å stå i kiosk/pengeinnsamling ol. Hvis man skal begynne å telle kroner og øre, så går ikke idretten rundt! Alle bidrar med sitt.

Anonymkode: dd8ed...f88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...