Gå til innhold

Vits å legge ut nye bøker for salg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som alenemor med lav inntekt har jeg gått på en smell økonomisk dette året, pga mange uforutsette utgifter. 

Leter nå etter måter å få inn mest mulig penger på raskest mulig måte, og har lagt ut myye forskjellig for salg. Så kom jeg på at jeg har en haug med helt nye, "ubrukte" bøker fra en bokklubb jeg ble med i på impuls - og jeg glemmer nesten alltid å avbestille hovedboken 😩 Men er det så vanskelig som jeg tror, å få solgt bøker på Finn og Tise...? 

Noen som har hatt suksess med å selge sine brukte bøker på nett? Har også mange barnebøker i topp stand som bare står og samler støv 😏

Anonymkode: 423d2...0df

Skrevet

Jeg har solgt noen, men du må legge de lavt nok i pris.

Årets bøker kan ikke selges på tilbud i bokbutikk, så de kan man få 150,- for. Men er lettere selge for 100. Pocket og eldre bøker går for 20-70 kr.

Anonymkode: 2f8d3...ddb

• Liker 1
Skrevet

Hvis du skal selge bøker, så anbefaler jeg Bookis. Men ja, har du eldre bøker så er de ikke verdt stort.

Anonymkode: 562f7...7dd

• Liker 1
Skrevet

Er nå bare å legge de ut på Finn og se? Men du tjener nok mer på å si opp Bokklubben. 

Anonymkode: 2552d...d18

• Liker 4
Skrevet

Det har blitt utrolig vanskelig å få solgt bøker, men prøv gjerne Bookis 🙂 

Skrevet

«Vanlige» bøker er vanskeligere å få solgt en pensumbøker. I tillegg er det ofte et problem at frakten er såpass dyr at det blir like billig å kjøpe nytt. 

Anonymkode: b891a...4f6

Skrevet

Jeg har solgt noen få bøker selv på Finn og fikk 50-100 kr.

Har selv kjøpt uleste bøker via Finn noen ganger og ga 50 kr. Var ikke årets bøker.

For min del har jeg vært på utkikk etter noen spesielle bøker og søkte opp på Finn. Kan hende at noen er nettopp på utkikk etter dine bøker - jeg hadde lagt dem ut til salg og prøvd 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...