Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble slått ut av sykdom i helga, og er slapp og går på antibiotika. 
Er glad jeg har en mann som vasker hus, klær, lager god og næringsrik mat og handler inn, tar barna osv.
Henter det jeg trenger på apotek og gir omsorg. 
Takknemlig for å få omsorg og støtte når en ligger dårlig. 
Bra timet at han ikke er borte på jobb akkurat nå. 
Tenker på alle som er alene og ikke har partner når feberen røyner på og er alene med barn. 
Har både vært syk selv og hatt syke barn når han har vært bortreist på jobb, så vet hvordan det er. 
Alle trenger omsorg selv om de er voksen. 
har dere menn som er flinke når dere blir syk? 

Anonymkode: 32145...bb5

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en mann som er fantastisk, dessverre er det ikke sjeldent han trenger å vise omsorg ved å bidra til at jeg får det bedre, jeg er til og med årsaken til mye av fraværet hans da han må være hjemme pga barn. 
Prøver å vise at jeg setter virkelig pris på det, og vi ser begge lys i tunnelen :) Jeg har en fantastisk mann❤️

Anonymkode: 3531a...41c

Skrevet

Så flott at du ikke tar livet ditt for gitt, men at du setter pris på hva du har og tenker på de som ikke har det samme 💖

Anonymkode: 871b0...ef1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en mann som er fantastisk, dessverre er det ikke sjeldent han trenger å vise omsorg ved å bidra til at jeg får det bedre, jeg er til og med årsaken til mye av fraværet hans da han må være hjemme pga barn. 
Prøver å vise at jeg setter virkelig pris på det, og vi ser begge lys i tunnelen :) Jeg har en fantastisk mann❤️

Anonymkode: 3531a...41c

Så godt. Der er slik det skal være ❤️ Det skal ofte så lite til, men betyr så enormt masse. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så flott at du ikke tar livet ditt for gitt, men at du setter pris på hva du har og tenker på de som ikke har det samme 💖

Anonymkode: 871b0...ef1

Har stor medfølelse med aleneforeldre, da jeg selv er alene de periodene han er på jobb. Da får jeg en forståelse for de som er alene om absolutt alt hele tiden. 
Veldig takknemlig for at jeg har en så bra mann. 23 år sammen og han prioriterer og tar vare på familien. 
Etter alt jeg har lest her inne så er ikke det en selvfølge, så er veldig takknemlig for alt jeg har

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...