Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på det. Har fått en diger blekke fra AC Nielsen som jeg krysser av om dagen.

Litt morsomt er det jo faktisk også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med på diverse fra MMI, som jeg fyller ut på nett. Det fine med disse, er at man kan vinne tv'er etc.

Skrevet
Er med på diverse fra MMI, som jeg fyller ut på nett. Det fine med disse, er at man kan vinne tv'er etc.

Hvordan registrerer du deg for å få slike? Jeg vil også...

Skrevet

Jeg har deltatt i AC Nielsen i et år eller noe, det er helt greit, men det tar tid gitt!

Skrevet
Jeg har deltatt i AC Nielsen i et år eller noe, det er helt greit, men det tar tid gitt!

Melder man seg inn i AC Nielsen, eller sender de bare ut til tilfeldige og deretter er du medlem dersom du ønsker det? Hvor kan man evt melde seg inn?

Skrevet

Jeg er med i flere forskjellige slike undersøkelser som besvares på nett (får mail rett som det er), i tillegg svarer jeg alltid på spørreundersøkelser over telefon (så fremt jeg har tid).

Skrevet

Det hender jeg svarer på nettundersøkelser og svarer alltid på telefonhenvendelser.

Skrevet

jepp, synes dete r litt moro jeg! men ikke de som jeg må følge opp hver dag i laaang tid, det bare skled ut!

Skrevet
men ikke de som jeg må følge opp hver dag i laaang tid, det bare skled ut!

Enig. Jeg var lenge med på noe hvor alle innkjøp jeg gjorde, inkludert mat og husholdningsartikler, skulle føres inn (detaljert!) i et skjema. Jeg vant riktignok et stereoanlegg pga det, men etterhvert ble det litt kjedelig. Mamma holder det gående fremdeles, utrolig nok. Synes det ser så pirkete og slitsomt ut å føre inn strekkoder og greier på alt man kjøper. I julen tok det sin tid å fylle inn etter flere storhandler.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg svarer stadig ja. Noen er morsomme, andre ikke så morsomme. Problemet med de blekkene pleier ofte vøære at det er neeesten samme spørsmål hundre ganger så jeg blir lei før jeg er igjennom.

Skrevet (endret)

Jeg får jevnlig tilsendt undersøkelser fra zapera og panel.

Endret av Replica
Skrevet

Jeg er med på Gallup Panel og svarer på telefonintervjuer.

Skrevet

er med i panel, mmi, meningstorget, fishnet, chao.. syns det er moro:-)

Skrevet

Det er ytterst sjelden, men det forekommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...