Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste årene har vi campet med familietelt. Har vært fornøyd med dette, men i år er første gangen jeg har følt på stresset med å pakke opp og ned. Jeg kunne gjerne tenke meg campingvogn, men da må vi ha ny bil og greier, så tenker kanskje combicamp kan være noe.

Har noen erfaringer med begge deler? Er det oppbevaringsplass også i hengeren eller tar teltet all plassen? Er det mulig å kjapt sette opp kun soverom om man har lang reisevei og vil ha en kjapp rastestopp? 

Vi er to voksne og tre barn. Erfaringer å komme med? Gjerne med hvilke typer dere er fornøyde med også.

Skrevet

Combicamp er genial da en slipper å ligge på bakken, vi sov på madrasser inne i sovedelen. Helt fantastisk! Litt oppbevaring oppi telt/campdelen, men vi kjøpte en boks som ble montert på draget som rommet det meste vi trengte. Hadde til og med tørkestativ, tv med innebygget dvdspiller og ekstra oppbevaring. Anbefaler det helhjertet (og jeg hater camping).

• Liker 1
Skrevet

Vi hadde en Europatur for mange år siden med den enkleste typen som kun kan åpnes en vei.  Helt suverent, ligger på madrasser og puter og dyner ligger oppå madrassene når vognen legges i sammen.  Det negative var å legge sammen vognen når duken var våt.  Moderne Combicamper som er et varemerke produsert i Danmark ser fantastiske ut .  Men om disse egner seg til å slå opp raskt på en rasteplass vet jeg ikke.  Da er campingvognen vi har hatt på slep i mange år et bedre valg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...