Gå til innhold

Hadde tydeligvis ikke tid til meg allikevel

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt kontakt med en mann en stund nå, han er snill og alt det der. Møtt han to ganger. Før ferien fortalte han meg at han ikke hadde lagt noen planer, men at han så på det som viktig å få truffet meg, og at vi kunne finne på noe. En uke av ferien min hadde gått da jeg skrev; Har du tid til å møtes i helgen? Han svarte; Nei, jeg er på hytta. Og da må jeg innrømme at jeg ble usikker på hele han. Han hadde jo på forhånd sagt at han ville prioritere å være sammen med meg i ferien, og nå kunne han plutselig ikke løsrive seg fra hytta for å møte meg for en helg? Vi bor nesten to timer unna hverandre, så det er ikke sånn at vi kan ta en ettermiddagstur til hverandre i det daglige akkurat. Han virker vel ikke så interessert allikevel, da han ikke kunne " ofret " hyttelivet for en helg, for å være sammen med meg. OG han kunne vel også spurt om jeg kunne kommet for å besøke han?

Anonymkode: 6d0c7...129

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt an på hvor langt unna hytten er...Er det langt unna?

Anonymkode: 6004f...fbd

Skrevet

Han er absolutt ikke interessert. Ikke nedverdig deg til å ta ytterligere kontakt.

I beste fall har han deg på gress for å føle seg bra når du tar kontakt. La han kaste bort tiden til noen andre.

Anonymkode: 44089...765

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Han kommer kun til å møte deg på sine premisser, ikke invister tid på noen som ikke invisterer tid på deg. Enkelt og greit

Anonymkode: ed290...6b5

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

En mann kan være interessert selv om han ikke kaster alt han har i hendene, avlyser alle andre planer og kommer løpende på kort varsel i det kvinnen knipser....

Anonymkode: 794c2...632

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor ventet du til helga med å ta kontakt? Ikke sikkert det hadde hjulpet å ta kontakt på mandagen, eller helga før, men det kan jo hende han ventet på melding fra deg først, og reiste på hytta da han ikke hørte noe.. Kanskje dere er like treige og uinteressert begge to. 

• Liker 5
Skrevet

Når spurte du - en uke før eller dagen før? At jeg sier til noen at jeg i forkant ikke har planer for ferien/helgen/en gitt tidsperiode, betyr jo ikke at jeg sitter hjemme med hendene i fanget og bare venter på å bli tilkalt. Planer endrer seg, ideer og forslag dukker opp og jeg er ikke lenger så planløs. Det betyr ikke at jeg ikke lenger har lyst til å treffe den som spør, men det er veldig få situasjoner og mennesker som det er en selvfølge å avlyse andre planer og avtaler for.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

I likestillingens navn så må du bare finne deg i at det ikke bare er menn som må regne med dette. Dette kan gå begge veier og er like "naturlig" i likestillingens ånd. Mange kvinner er bitre over likestilling som gjør det vanskeligere for dem, men vil kun ha alle fordeler ved den.

Anonymkode: 19e0c...a2e

• Liker 1
Skrevet

Når TS spør, ville det naturlige være at han sa: Jeg er på hytta, lyst til å komme en tur?

Eller om det ikke passet at hun kom til hytta, kunne han ha spurt om å møtes en konkret dato senere.

Virker med andre ord lite interessert.

Anonymkode: ec983...3ec

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Han hadde jo på forhånd sagt at han ville prioritere å være sammen med meg i ferien, og nå kunne han plutselig ikke løsrive seg fra hytta for å møte meg for en helg?

Det han SIER og det han gjør, er to forskjellige ting.. dessverre. Han snakker det du vil høre, men gjør sitt. Pass deg så du ikke er på vei inn i en hekt her. 

En interessert mann hadde bedt deg til hytta eller foreslått ny dag å møtes på. 

Glem ham, jeg luktet mye skuffelser her. 

Anonymkode: e6824...7a3

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Hadde han villet truffet deg i ferien hadde han inkludert deg i planleggingen og funnet tider og dager dere skulle være sammen.

Kjæresten min ville ha hele ferien med meg. Han booket ferietur til oss 3 mnd før ferien. Utenom en uke der han og barna dro til hjembyen og et par dager her og der har vi bodd sammen hos han eller meg med unger og alt. 

Ord vs handling sier alt.

Anonymkode: 07c87...837

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 15.43):

En mann kan være interessert selv om han ikke kaster alt han har i hendene, avlyser alle andre planer og kommer løpende på kort varsel i det kvinnen knipser....

En mann som hekter gjør akkurat det samme og kommer med samme forklaringen du gjør her. Det handler ikke om å knipse med fingrene så kommer han, men han burde kanskje ha invitert henne eller lagd planer hadde han vært oppriktig interessert. 

"Jeg kan ikke møte deg i helgen, men skal vi spise middag sammen på torsdag?". 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Han hadde egentlig ingen planer, men hørte heller ikke noe fra deg, og så stakk han kanskje spontant på ei hytte ja, sånn 6 timer unna? Tatt seg en øl.(Bare et eksempel)Og han skulle bare hoppet inn i bilen til deg for et lite vink? 🤣 Planlegging er en fin ting. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Han er vel på hytta med ei annen jente.

Anonymkode: e8a96...f81

Skrevet

" En hekt " vil det si det samme som ulykkelig forelskelse? Eller er hekt noe annet?

Anonymkode: 6d0c7...129

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En mann som hekter gjør akkurat det samme og kommer med samme forklaringen du gjør her. Det handler ikke om å knipse med fingrene så kommer han, men han burde kanskje ha invitert henne eller lagd planer hadde han vært oppriktig interessert. 

"Jeg kan ikke møte deg i helgen, men skal vi spise middag sammen på torsdag?". 

Men ts har ikke noe ansvar for å si i fra litt tidligere om når hun hadde tid i ferien? Han burde sitte klar å vente på henne? Og når hun endelig sier i fra på kort varsel at hun har tid, så er det han som er uinteresssert?

Hvorfor kunne ikke TS ha invitert han på noe eller involvert han i hennes planer, hvis hun hadde vært oppriktig interessert?

• Liker 3
Skrevet

He’ s just not that into you. 

Anonymkode: cb979...714

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men ts har ikke noe ansvar for å si i fra litt tidligere om når hun hadde tid i ferien? Han burde sitte klar å vente på henne? Og når hun endelig sier i fra på kort varsel at hun har tid, så er det han som er uinteresssert?

Hvorfor kunne ikke TS ha invitert han på noe eller involvert han i hennes planer, hvis hun hadde vært oppriktig interessert?

Disse har akkurat begynt å date, da bør man være litt på tilbudsiden. Hun spør og han avviser, greit og enkelt forklart? 

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sciurus, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...