Gå til innhold

Er det jeg som overreagerer?

Ermegselv

Anbefalte innlegg

Takk for svar alle sammen. Godt at det ikke bare er meg som reagerer og det ble jo litt snakk i ettertid og jeg har fått noen tlf fra folk som  er sjokka rett og slett

men jeg ser at det ser ut som om flere antar at jeg har skrevet om henne før, og det har jeg ikke, jeg er ganske så ny på forumet her inne, og jeg har kommet inn her fordi noen nevnte dette forumet i en setting her for noen dager tilbake, men jeg har altså ikke vært her inne før. jeg kom flyttene fra utlandet i midten av Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 17.51):

Trillinger? Ja, det har vi her i huset og, men de er ikke og har heller aldri vært villstyringer. 
Men et barn under 6 år klarer vel fortsatt ikke å dra duken av serveringsbordet? Hun, gir su ikke litt vel mye opplysninger her, i forhold til å kunne bli gjenkjent om saken er virkelig har hendt? 
Jeg tror dette er en god tulletråd.

Anonymkode: bf85b...0f6

Hvor tar du det i fra at barn under 6 år ikke klarer å dra av en duk? Det klarer de veldig lett altså. En gang jeg var på kafè kom en drittunge på 2-3 år fra et nabobord og dro ned duken så alle kopper og all maten gikk i gulvet og venninnen min fikk varm suppe i fanget. Foreldre som ikke gidder/klarer å passe på ungene sine burde ikke få lov å ta dem med ut blant andre mennesker.

Anonymkode: 1ca84...726

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Du skulle avslått henne i døra. Hun visste at du inviterte uten barn og hun utnyttet deg.

2. Du burde strengt talt aldri invitert henne til selskapet om du mistenkte at hun ikke kunne respektere grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...