Gå til innhold

Støvsuger starter ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har en støvsuger av merket Point som nå ikke starter etter ferien. Panelet lyser, men motoren starter ikke. Noen som vet hva problemet kan være? Den er kjøpt for et par år siden og filter (og pose) ble byttet for noen måneder siden.

IMG_3228.jpeg

Anonymkode: 84a7b...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett i kontakten 😂

Anonymkode: 77a1d...e70

Skrevet

Det der er et møkkamerke. Lever den inn til reparasjon. Du har fem års reklamasjonsrett.

Anonymkode: 32e4b...3f5

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar. Veldig irriterende når jeg har bestemt for å støvsuge hele huset på en søndag 😫

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for svar. Veldig irriterende når jeg har bestemt for å støvsuge hele huset på en søndag 😫

Kanskje det er et tegn? Hold søndagen hellig! 😜

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har du sjekka bruksanvisninga? Pleier å være en oversikt over hva du skal prøve ved diverse feil.

Anonymkode: ee465...424

Skrevet

Hva med å bytte støvsugerpose først?

Anonymkode: fa303...43a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Den er kjøpt for et par år siden og filter (og pose) ble byttet for noen måneder siden.

Hvor sjelden støvsuger du egentlig? 

Anonymkode: aa943...470

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor sjelden støvsuger du egentlig? 

Anonymkode: aa943...470

Det er ikke meg du spør, men jeg skiftet faktisk støvsugerpose på min støvsuger for noen dager siden, og den er nesten fem år gammel. Nå skal det sies at jeg har robotstøvsuger i tillegg (kjøpt i fjor), så den går et par ganger i måneden, og så støvsuger jeg selv de andre gangene.

Jeg har ikke dyr, og ikke små barn, så her er ganske ryddig og greit, det er nok derfor det ikke har vært behov for å skifte pose før nå.

Anonymkode: e22f3...398

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...