AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Del Skrevet 11. august 2024 Hvorfor klarer vedkommende å komme gjennom når jeg har blokkert🤔 Anonymkode: e6fe4...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. august 2024 #2 Del Skrevet 11. august 2024 Opprettet seg ny profil? Hacket din konto fordi vedkommende kjenner passordet ditt og har logget seg på og fjernet blokkeringen? Skift passord og blokker den personen igjen, i tilfelle det er ny profil. Mest sannsynlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #3 Del Skrevet 11. august 2024 Profilen hennes er den samme😨 Anonymkode: e6fe4...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #4 Del Skrevet 11. august 2024 Hun er en fremmed som ville kjøpe noe av meg via kjøp-selge gruppe på fb. Har fått masse mld fra henne i dagevis. Dessverre har hun adr min da jeg anså henne først for å være en seriøs kjøper og ville avtale overlevering av en vaskemaskin jeg ikke klarer å frakte selv🫣 Anonymkode: e6fe4...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #5 Del Skrevet 11. august 2024 Får du meldingene rett i "innboksen" eller får du bare melding om at hun ønsker å komme i kontakt med deg? Prøv å blokker henne på nytt. Det kan jo være at det ser ut som samme profilen men ikke er det. Anonymkode: 97a9d...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 11. august 2024 #6 Del Skrevet 11. august 2024 Du må inn på facebook og blokke der og. Ikke bare på messenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #7 Del Skrevet 11. august 2024 Fountaine skrev (Akkurat nå): Du må inn på facebook og blokke der og. Ikke bare på messenger. Jeg gjorde det nå. Anonymkode: e6fe4...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #8 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Får du meldingene rett i "innboksen" eller får du bare melding om at hun ønsker å komme i kontakt med deg? Prøv å blokker henne på nytt. Det kan jo være at det ser ut som samme profilen men ikke er det. Anonymkode: 97a9d...92f Fikk rett i innboks. Men har nå blokkert på fb og ikke bare messenger. Utrolig ubehagelig hele greia. Nå vegrer jeg meg for å selge mer på fb. Dette er et lite sted og en lokal fb gruppe, synes dette ble helt absurd. Profilen hennes er lukket så det er umulig å se om vi har felles kjente. Men lite gøy å nærmest bli stalket over en gammel vaskemaskin til 500kr🤔Neste gang betaler jeg frakt for å få tunge ting kastet! Anonymkode: e6fe4...478 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 13. august 2024 #9 Del Skrevet 13. august 2024 Har benyttet Finn til å selge eller gi bort ting. Aldri opplevd noe problemer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå