AnonymBruker Skrevet 11. august #1 Del Skrevet 11. august Hva er greia med det? Anonymkode: cf8f9...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #2 Del Skrevet 11. august Sjalusi. Anonymkode: 1e411...737 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #3 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sjalusi. Anonymkode: 1e411...737 Hæ? Anonymkode: cf8f9...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 11. august #4 Del Skrevet 11. august Er ikke det forstyrret oppførsel, tegn på ustabilitet? Ingen vanlige mennesker oppfører seg sånn i arbeidslivet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #5 Del Skrevet 11. august Er det bare deg hen overser, eller kan det gjelde andre også? Mange som blir stressa når det er større ansamlinger til lunsj eller møter, pga angst eller andre ting (både fysiske og psykiske utfordringer), men som er veldig hyggelige og oppmerksomme på tomannshånd. Anonymkode: 497ae...10e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 11. august #6 Del Skrevet 11. august Har personen en slags grunn til å ikke gi deg oppmerksomhet når dere er flere? Altså at noen andre trekker all oppmerksomhet til seg, at dere fokuserer på jobb eller noe annet? Hvis ikke kan det kanskje bare være at personen kommer bedre overens med de andre enn deg. Men jeg er enig i at det blir feil å liksom spille veldig hyggelig på tomannshånd og så overse deg ellers. Det trenger kanskje ikke være bevisst fra kollegaens side, men jeg har opplevd noe lignende, og jeg oppfattet det egentlig som falskt. Det virker som om de innynder seg og smisker med den/de det til enhver tid lønner seg mest å holde seg inne med, men igjen det trenger ikke å være bevisst, mulig de ikke skjønner hvordan det virker på andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #7 Del Skrevet 11. august Har opplevd det samme, faktisk. Skjønner ikke greien. I begynnelsen følte jeg meg litt utenfor pga det. Har prøvd å ikke ta det personlig i allefall. Anonymkode: 1937f...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #8 Del Skrevet 11. august Er du en prinsesse? Anonymkode: 852ec...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #9 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det bare deg hen overser, eller kan det gjelde andre også? Mange som blir stressa når det er større ansamlinger til lunsj eller møter, pga angst eller andre ting (både fysiske og psykiske utfordringer), men som er veldig hyggelige og oppmerksomme på tomannshånd. Anonymkode: 497ae...10e Dette. Jeg kan fint forholde meg til folk en-til-en, men i større grupper klarer jeg ikke forholde meg til annet enn de som står meg nærmest. Anonymkode: 744cd...d95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #10 Del Skrevet 11. august Er det en greie, da? Det er vel naturlig at når flere samles så prater med ikke bare med den ene personen lenger. Anonymkode: 8986b...2e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #11 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er det en greie, da? Det er vel naturlig at når flere samles så prater med ikke bare med den ene personen lenger. Anonymkode: 8986b...2e4 Men å prate med alle utenom meg? Anonymkode: cf8f9...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #12 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er du en prinsesse? Anonymkode: 852ec...297 Nei, er du? Anonymkode: cf8f9...7b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august #13 Del Skrevet 11. august AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Har opplevd det samme, faktisk. Skjønner ikke greien. I begynnelsen følte jeg meg litt utenfor pga det. Har prøvd å ikke ta det personlig i allefall. Anonymkode: 1937f...d5c Det er nettopp det, jeg føler meg og utenfor. Anonymkode: cf8f9...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august #14 Del Skrevet 12. august Jeg opplever også dette nå. Når det er andre valg der så blir jeg bare snakket med om vi tilfeldigvis står/ går ved siden av hverandre. Mens på tomannshånd og på meldinger er samtalen nær og personlig. Veldig merkelig faktisk og jeg vet ikke om jeg skal ta det personlig eller ikke. Er det noe ved meg som er pinlig? 🤔 Anonymkode: 46726...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå