Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eksen var veldig, gikk fra ham for en liten stund siden. Er anmeldt hos politiet og vi har vært på krisesenteret osv, han har begynt å oppsøke tidligere naboer men sluttet heldigvis å kontakte meg.

Nå har ikke politiet ordnet besøksforbud/ kontaktforbud men advokaten har skrevet han ikke må kontakte meg.

Nå i natt får jeg bilde (sms) av han liggende i en seng på legevakten og han sier jeg må formidle til barna at han er glad i de. 

Føler det er så innmari ubehagelig. Spesielt når for noen dager siden har han gått og snakket stygt om meg til tidligere arbeidskolleger. 

Så skal jeg synes synd på han?

Hva hadde dere gjort i dette tilfellet? Føler ikke politiet kan hjelpe så mye heller og dette er jo "uskyldig"..

Anonymkode: df0ad...2b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Eksen var veldig, gikk fra ham for en liten stund siden. Er anmeldt hos politiet og vi har vært på krisesenteret osv, han har begynt å oppsøke tidligere naboer men sluttet heldigvis å kontakte meg.

Nå har ikke politiet ordnet besøksforbud/ kontaktforbud men advokaten har skrevet han ikke må kontakte meg.

Nå i natt får jeg bilde (sms) av han liggende i en seng på legevakten og han sier jeg må formidle til barna at han er glad i de. 

Føler det er så innmari ubehagelig. Spesielt når for noen dager siden har han gått og snakket stygt om meg til tidligere arbeidskolleger. 

Hva hadde dere gjort i dette tilfellet? Føler ikke politiet kan hjelpe så mye heller og dette er jo "uskyldig"..

Nei vet ikke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde videresendt det til advokaten. Ikke noe annet.

Anonymkode: 0d79f...cf5

• Liker 3
Skrevet

Ikke svar han. Send det til advokaten. 

• Liker 2
Skrevet

Har du bedt om besøksforbud da?  I så fall er det veldig rart at du ikke har fått det! Ikke svar på meldingen. Han manipulerer deg, og det bør du egentlig vite, så ikke bruk dette som en unnskyldning til å ha kontakt med ham igjen.

Anonymkode: b13fa...d95

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du bedt om besøksforbud da?  I så fall er det veldig rart at du ikke har fått det! Ikke svar på meldingen. Han manipulerer deg, og det bør du egentlig vite, så ikke bruk dette som en unnskyldning til å ha kontakt med ham igjen.

Anonymkode: b13fa...d95

Ja har hatt 1 gang før... Jeg var dum nok til å si god bedring til han fordi ellers ville han nok ringt hele natta.... 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...