Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble kyssa skikkelig intenst av en annen fyr enn mannen i natt. Helt random på en fest. Han var full og jeg var full.
Har jeg vært utro da? Bør jeg  fortelle om dette til mannen min? Føler helt ærlig ikke det. Aner ikke hva han her morroklompen heter en gang og vi sees mest sannsynlig ikke igjen. Han bor i nord-Norge til vanlig og jeg på sørlandet. 

Anonymkode: 0191a...f92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kysset du tilbake?

• Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (3 minutter siden):

Kysset du tilbake?

Neida, jeg dyttet han bort og lo litt kleint av hele seansen. Men jeg hatet det ikke heller. Har ikke blitt kysset sånn på over 10 år sikkert.

TS

Skrevet

Jeg er ærlig og hadde nok fortalt det til mannen min.Verre om han får høre det av andre! 

Anonymkode: 6ee9a...228

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ærlig og hadde nok fortalt det til mannen min.Verre om han får høre det av andre! 

Anonymkode: 6ee9a...228

Ja…enig i det egentlig. Men når det virkelig ikke ligger noe bak og ikke kommer til å gjenta seg, så blir jeg usikker på hva som er rett her. 

Er det vits i å såre mannen min over at en jeg tilfeldigvis var i samme 30-årsdag med, kysser meg liksom? Er ganske sikker på at ingen sndre så det som skjedde og jeg gjorde jo det jeg kunne for å komme meg ut av situasjonen. 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Neida, jeg dyttet han bort og lo litt kleint av hele seansen. Men jeg hatet det ikke heller. Har ikke blitt kysset sånn på over 10 år sikkert.

TS

Jeg syntes du skulle si det. 

Han blir kanskje litt sjalu og lei seg, men det er ingen ting mot det sviket han vil føle om han hører det fra noen andre og du har skjult det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

TS

Da hadde jeg sagt det. En fyr kom bort og kysset deg og du dyttet han bort. Bedre at han får høre det av deg enn av andre og får ideer selv om hva som skjedde.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt det. Bortsett fra om han hadde spurt om noe skjedde. Det var ikke en aktiv handling fra din side. Heller ikke noe særlig å henge ut han som kysset deg. Bare å glemme og gå videre. 

Anonymkode: 1856a...108

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

TS

Om du dytet han bort og ikke var aktiv koser, så hat du jo ikke vært utro. Jeg ville fortalt at noen kysset deg, om han får høre det fra noen andre en deg komer det til å fremstå som utroskap!

Skrevet
Pippi Lotta skrev (6 minutter siden):

Om du dytet han bort og ikke var aktiv koser, så hat du jo ikke vært utro. Jeg ville fortalt at noen kysset deg, om han får høre det fra noen andre en deg komer det til å fremstå som utroskap!

Ja, tenker vel egentlig mest at jeg bare burde fortelle han det, for det var virkelig ikke noe villet fra min side eller noen intensjon om det kysset fra min side. Forholdet vårt tåler det nok helt sikkert. Vil bare ikke såre han over noe såpass uskyldig og idiotisk.  TS

Skrevet

Jeg hadde fortalt det. Ville ikke at han skulle hørt det av noen andre enn meg. 

Ærlighet bør vare lengst tenker jeg. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, tenker vel egentlig mest at jeg bare burde fortelle han det, for det var virkelig ikke noe villet fra min side eller noen intensjon om det kysset fra min side. Forholdet vårt tåler det nok helt sikkert. Vil bare ikke såre han over noe såpass uskyldig og idiotisk.  TS

Om min samboer kom å fortalte meg at ei dame hadde prøvd å kysse han, så hadde jeg tenkt, «spar meg» og lurt på hva han ville oppnå med å si det

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Om min samboer kom å fortalte meg at ei dame hadde prøvd å kysse han, så hadde jeg tenkt, «spar meg» og lurt på hva han ville oppnå med å si det

Ville du heller hørt det fra en felles ven da?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Pippi Lotta said:

Ville du heller hørt det fra en felles ven da?

Tror ikke voksne oppegående folk blander seg opp i slikt. 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror ikke voksne oppegående folk blander seg opp i slikt. 

Det kan man jo aldri vite. Jeg tenker det er naturlig å dele når det skjer ubehagelige ting. Så om jeg så det skje med en voksen vennine i et stabilt forhold, kunne jeg kansje snakt med hemme om det uten å tenke over hvem som hørte på foreksempel. Ting kan spres uten at noen har vonde hensikter!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Pippi Lotta skrev (7 minutter siden):

Det kan man jo aldri vite. Jeg tenker det er naturlig å dele når det skjer ubehagelige ting. Så om jeg så det skje med en voksen vennine i et stabilt forhold, kunne jeg kansje snakt med hemme om det uten å tenke over hvem som hørte på foreksempel. Ting kan spres uten at noen har vonde hensikter!

Det var jo ikke ubehagelig.

Sitat: Men jeg hatet det ikke heller. Har ikke blitt kysset sånn på over 10 år sikkert.

Den eneste grunnen til at TS burde si det er jo for å få fart på kysseferdighetene til mannen igjen, om ikke annet. Og da selvsagt ta med at dette var gode greier. Å si det bare for å si det - helt meningsløst, og lager grobunn for å gruble over hva i alle dager mener hun med å si dette hvis det ikke betydde noe.

Anonymkode: 56d07...a23

• Nyttig 1
Skrevet

I utgangspunktet er det bedre at det kommer fra deg enn fra andre, dersom du har grunn til å tro at det kommer ut. Men om mannen min hadde sagt at han ble kysset av noen på fest, men dyttet henne bort, hadde jeg tenkt at det var pynting på sannheten. Selv om jeg egentlig stoler på mannen. Jeg hadde blitt usikker og mistroisk, og hadde foretrukket å ikke vite, dersom det uansett var uskyldig, og andre ikke fikk det med seg.

Anonymkode: 9a3f7...ec0

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...