AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #1 Skrevet 11. august 2024 Jeg slo opp med exen ett år siden på grunn av mangel på kjærlighet, intimitet og rett og slett følelsen av at han ikke evner å bry seg om meg- ergo ikke elsker meg. Ville heller ikke ta tak i egne problemer. Savner ham likevel bunnløst..finner ingen som måler seg med han, selv med de feiltrekk så føler jeg vi passet godt sammen, han skulle bare ha ønsket å ta grep. Noen som har det slik? Anonymkode: 68c16...c9a
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #2 Skrevet 11. august 2024 savner eksen som venn. Han er et godt menneske og vi passet på mange måter godt sammen. Men ikke som kjærester Anonymkode: 68720...e2c
Mardina Skrevet 11. august 2024 #4 Skrevet 11. august 2024 Savnet exen i ca. 2 uker etter at han dro. Deretter ble det lettere og lettere. Det skal sies at jeg mistenker at han har vært utro mot meg, så det gjør jo at jeg ikke savner han like mye. Nå dater jeg en kjempefin mann, som er så utrolig snill og god... 🥰 Så exen tenker jeg svært lite på....
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #5 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg slo opp med exen ett år siden på grunn av mangel på kjærlighet, intimitet og rett og slett følelsen av at han ikke evner å bry seg om meg- ergo ikke elsker meg. Ville heller ikke ta tak i egne problemer. Savner ham likevel bunnløst..finner ingen som måler seg med han, selv med de feiltrekk så føler jeg vi passet godt sammen, han skulle bare ha ønsket å ta grep. Noen som har det slik? Anonymkode: 68c16...c9a Hvordan kan du savne noen aldri har gitt deg det du trenger ? Anonymkode: 7992c...3e5
anonym 555 Skrevet 12. august 2024 #6 Skrevet 12. august 2024 AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 10.09): Jeg slo opp med exen ett år siden på grunn av mangel på kjærlighet, intimitet og rett og slett følelsen av at han ikke evner å bry seg om meg- ergo ikke elsker meg. Ville heller ikke ta tak i egne problemer. Savner ham likevel bunnløst..finner ingen som måler seg med han, selv med de feiltrekk så føler jeg vi passet godt sammen, han skulle bare ha ønsket å ta grep. Noen som har det slik? Anonymkode: 68c16...c9a Jeg har det akkurat likt er ca 1,5 år siden det ble slutt med hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå