Gå til innhold

Savner exen så utrolig mye, men han elsker meg ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slo opp med exen ett år siden på grunn av mangel på kjærlighet, intimitet og rett og slett følelsen av at han ikke evner å bry seg om meg- ergo ikke elsker meg. Ville heller ikke ta tak i egne problemer. 

Savner ham likevel bunnløst..finner ingen som måler seg med han, selv med de feiltrekk så føler jeg vi passet godt sammen, han skulle bare ha ønsket å ta grep. 

Noen som har det slik? 

Anonymkode: 68c16...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

savner eksen som venn. Han er et godt menneske og vi passet på mange måter godt sammen. 

Men ikke som kjærester

Anonymkode: 68720...e2c

Skrevet

Savnet exen i ca. 2 uker etter at han dro. Deretter ble det lettere og lettere. 

Det skal sies at jeg mistenker at han har vært utro mot meg, så det gjør jo at jeg ikke savner han like mye. 

Nå dater jeg en kjempefin mann, som er så utrolig snill og god... 🥰 Så exen tenker jeg svært lite på.... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg slo opp med exen ett år siden på grunn av mangel på kjærlighet, intimitet og rett og slett følelsen av at han ikke evner å bry seg om meg- ergo ikke elsker meg. Ville heller ikke ta tak i egne problemer. 

Savner ham likevel bunnløst..finner ingen som måler seg med han, selv med de feiltrekk så føler jeg vi passet godt sammen, han skulle bare ha ønsket å ta grep. 

Noen som har det slik? 

Hvordan kan du savne noen aldri har gitt deg det du trenger ? 

Anonymkode: 7992c...3e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 10.09):

Noen som har det slik? 

Jeg har det akkurat likt er ca 1,5 år siden det ble slutt med hun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...