AnonymBruker Skrevet 15. august #41 Del Skrevet 15. august Ingv38 skrev (13 timer siden): Klitorisen min er ganske stor og den er lett å finne, likeså tror jeg de fleste jeg har vært i seng med liker det, lett å finne, følsom og gir både meg og partner glede og nytelse så nyt den, tror ikke det er unormalt😉 Er den helt gjemt når du ikke er opphisset, til å komme godt frem når du er opphisset og blir stimulert?☺️ Anonymkode: 68689...36b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #42 Del Skrevet 15. august Jeg er helt lik som du beskriver, og har også opplevd usikkerhet. Stor klitoris/ klitorishette, synlige indre kjønnslepper og det blir åpent når jeg sprer bena. Mine erfaringer opp gjennom er at menn enten ikke skjønner hva jeg snakker om når jeg nevner det/ ikke tenkt på det, eller sier det er utrolig sexy og tennende. Likevel sitter usikkerheten i meg og jeg sliter med å tro helt på det og slappe av. Men antakelig liker menn kvinners underliv uansett😀 Anonymkode: cfb5f...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #43 Del Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg er helt lik som du beskriver, og har også opplevd usikkerhet. Stor klitoris/ klitorishette, synlige indre kjønnslepper og det blir åpent når jeg sprer bena. Mine erfaringer opp gjennom er at menn enten ikke skjønner hva jeg snakker om når jeg nevner det/ ikke tenkt på det, eller sier det er utrolig sexy og tennende. Likevel sitter usikkerheten i meg og jeg sliter med å tro helt på det og slappe av. Men antakelig liker menn kvinners underliv uansett😀 Anonymkode: cfb5f...e08 Hei, TS her! så glad du har hatt gode opplevelser!♥️ mannen min skjønner heller ikke bæret når jeg har tatt det opp😅 men det er kjedelig med den usikkerheten. Derfor jeg tok en konsultasjon om å redusere indrekjønnslepper og litt Av huden på klitorishetta. Men er sykt bekymret for arr og at klitoris da blir ENDA mer Synlig. Skal på ny konsultasjon igjen til uken for å bestemme meg! Vil jo aller helst ikke, men synd med usikkerheten! Anonymkode: 116b9...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heftig Skrevet 15. august #44 Del Skrevet 15. august (endret) https://www.labialibrary.org.au/labia_gallery/ Vær så god. Mange naturlige, usensurerte underliv. For å svare på det du skriver, jeg har studert meg selv med speil der nede mange ganger. Ja, "alt" kommer til syne når jeg står på huk. Det er ganske normalt. Ser at du skal på konsultasjon vedrørende intimkirurgi. Jeg har lært at man ikke skal fikse noe som ikke er ødelagt. Å slippe kniver og jævelskap i nærheten av underlivet hadde jeg ikke tillatt med mindre det var medisinsk nødvendig. Har du smerter på grunn av lange indre kjønnslepper er det jo sikkert greit å få orden på det, men om det bare er av estetiske grunner så tenker jeg at du må gå litt i deg selv. Selvsagt, du gjør som du vil med din kropp, men tenk litt over det. Jeg har ikke idealfitta men den er min og jeg kommer ikke til å operere den. Jeg har dog ikke vært usikker på den heller for jeg har skjønt siden dag 1 at er det noe som varierer i utseende så er det virkelig underliv. Så jeg bryr meg ikke. Og jeg bryr meg ikke om hva menn syns. Så må jeg avslutte med at det er trist å se at enkelte voksne kvinner tror at de ytre kjønnsleppene er "lukket" til enhver tid. Vet kvinner selv hvordan kvinners underliv ser ut, egentlig? Endret 15. august av Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dionysos 53 Skrevet 20. august #45 Del Skrevet 20. august (endret) Kan ikke tenke meg at klitoris kan bli for stor.... så lenge den ikke synes bakom bunadstakken 😀 Endret 20. august av Dionysos 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå