Gå til innhold

Mobbet på dating app. Trist 😔 Hva er det som skjer??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du er så sårbar så er det viktig at du tar ansvar for deg selv og ikke utsetter deg for slike situasjoner.

Anonymkode: 7cc3f...32e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Klart det er mobbing når han og muligens andre sitter og underholder seg med dette. Han hadde jo aldri intensjon, det er jo tydelig. 

Anonymkode: 90ee6...3c5

Menn er drittsekker alle som en, fra før har vi jo visst at de som har intensjon om sex på første data er rævva mennesker, nå er de som ikke har intensjoner også søppelmennesker.

Anonymkode: 391fe...113

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Klart det er mobbing når han og muligens andre sitter og underholder seg med dette. Han hadde jo aldri intensjon, det er jo tydelig. 

Det er mulig han ikke tok deg seriøst, jeg ville heller ikke tatt det seriøst om jeg ble bedt hjem til noen for sex allerede første kvelden... Jeg hadde tenkte at det var noen som bare var på app for å kødde med andre.

Anonymkode: 34e4b...72b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå må du gi deg. På tide og oppdatere seg litt kanskje... Dating apps er den mest vanlige måten å treffe en partner på i 2024.

Anonymkode: feb4b...448

Blir ikke noe mindre patetisk av den grunn, kanskje heller tvert imot.

Anonymkode: fa49f...fbb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det er mulig han ikke tok deg seriøst, jeg ville heller ikke tatt det seriøst om jeg ble bedt hjem til noen for sex allerede første kvelden... Jeg hadde tenkte at det var noen som bare var på app for å kødde med andre.

Er jo mulig. Men trist, jeg kommer aldri til å tørre det der igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du burde helle fokusere på å bli frisk, enn å date.

Anonymkode: 1ae2d...d58

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror kanskje ikke du vet hva mobbing er.

Anonymkode: 1ae2d...d58

Ok gjort narr av da, latterliggjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoia said:

Jeg har ikke vært på datingapper på over ti år, har de blitt mer kyniske?

100%sikkert

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn er drittsekker alle som en, fra før har vi jo visst at de som har intensjon om sex på første data er rævva mennesker, nå er de som ikke har intensjoner også søppelmennesker.

Virkelig? Alle menn er drittsekker? 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg var på app i går for å finne selskap. Så en fyr på 44 og tenkt han kan jo være grei. 

Så kon vi i prat og jeg har vært uten sex k flere måneder, tenkt at jeg skulle foreslå noe ut av det vanlige. At han kan komme til meg for å se om vi kunne like hverandre, kanskje ha sex. Det hele ble ganske " spennende", men to ganger den dagen fikk han meg bare til å vente i flere timer, sa han var på vei og dukket aldri opp. Ble sittende våken til klokken to på natten. 🙄 Nå har jeg kun negative opplevelser fra appene. Bare rare creepy og frekke menn. Er det fordi jeg er 50? 

Hvorfor holder folk på sånn, det er ondskapsfult. Vetste er at jeg sliter med ille depresjon. Dette gjør ting bare verre for meg. Helt grusomt faktisk, nien vet ikke hvilken type skade de påfører. Den siste tida har jegvblitt dumpet av kjæresten jeg trodde elsket meg, som.jeg traff på app. Vært rejecta som fwb og nå dette. Hva er greia. 

Nei, det er fordi du er rar.

Anonymkode: 280f9...a76

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd å høre at du hadde en kjip opplevelse. Det er nok mange på disse appene som utgir seg for å være noen andre enn de er, eller som ikke faktisk tørr å møte andre mennesker ansikt til ansikt. Et slikt opplegg du prøvde deg på, kunne jo ha gått bra,  om du møtte rette mannen,  men det gjorde du dessverre ikke.

Du bør kanskje tenke litt på hva slags menn du ønsker å tiltrekke deg med profilen din (seriøs vs casual, påkledd bilder vs lettkledde, og hva du skriver i teksten) og også tenke etter hvilke kriterier du har for en mann. Selv om du bare vil ha et kjapt ligg, så tipper jeg du ønsker å finne en som er pålitelig og noenlunde oppegående og ikke minst sosial nok til at et slikt opplegg blir hyggelig. Er det de mennene du matcher med?

Anonymkode: 2d9cc...9ea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det bør du heller ikke! Man inviterer ikke vilt fremmede hjem til seg for sex.

Alfa og omega for trygg dating er å møtes på offentlig sted. Hjemmedate kan fungere, men da bør man virkelig ha chattet litt mer enn en halv kveld... Det er ren galskap å invitere noen hjem for sex etter noen få meldinger.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 5.48):

Vetste er at jeg sliter med ille depresjon. Dette gjør ting bare verre for meg. Helt grusomt faktisk, nien vet ikke hvilken type skade de påfører.

Du bør jo ikke invitere fremmede hjem til deg! Og holde på med dating når du er dypt deprimert. Du påfører deg selv skade ved å være så hensynsløs ovenfor deg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke mobbing. Men tastaturrunkere som finnes på alle dating apper. Enten må man leve med det, eller gå på byen for å finne seg et ligg. 

Anonymkode: bf794...674

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 9.22):

Var bare litt i YoLo modus jeg. Det kunne ha blitt spennende, men ble bare skuffende..

Beklager, men seriøst?

Du er 50, mulig 60 pluss, og skriver YoLo og forventer at en kar på 44 skal være seriøs og samtidig anklager han for mobbing og at han skader deg med å la deg sitte og vente? Kanskje han luktet lunta og forsto at du ikke var ei han burde dra på besøk til.

Ta heller vare på din egen helse istedenfor å bedrive risikospill med mulig vold, voldtekt og drap som sluttresultat med fremmede du ikke kjenner.

Anonymkode: 94ad0...8db

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på app i går for å finne selskap. Så en fyr på 44 og tenkt han kan jo være grei. 

Så kon vi i prat og jeg har vært uten sex k flere måneder, tenkt at jeg skulle foreslå noe ut av det vanlige. At han kan komme til meg for å se om vi kunne like hverandre, kanskje ha sex. Det hele ble ganske " spennende", men to ganger den dagen fikk han meg bare til å vente i flere timer, sa han var på vei og dukket aldri opp. Ble sittende våken til klokken to på natten. 🙄 Nå har jeg kun negative opplevelser fra appene. Bare rare creepy og frekke menn. Er det fordi jeg er 50? 

Hvorfor holder folk på sånn, det er ondskapsfult. Vetste er at jeg sliter med ille depresjon. Dette gjør ting bare verre for meg. Helt grusomt faktisk, nien vet ikke hvilken type skade de påfører. Den siste tida har jegvblitt dumpet av kjæresten jeg trodde elsket meg, som.jeg traff på app. Vært rejecta som fwb og nå dette. Hva er greia. 

Det er jo ikke mobbing det der, det er sånn som skjer på datingapper. Kanskje han fikk kalde føtter og var for feig til å si ifra. Dating apper er uansett ikke et sted for noen som er deprimert. Da må du først få orden på deg selv. Masse lykke til 💐

Anonymkode: 13114...f3c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker ikke så greit for deg. Sånne apper er ikke for alle. Tror man skal være ganske hardhudet der...

Hvis du kan klare å tenke at det heller er en bonus om du får svar, så er det muligens lettere å takle? 

Så må du lære deg å sile ut, for jeg har inntrykk av at det er ganske mange kyniske mennesker der. 

Det er ikke så lett, men hvis du vet at du får slike reaksjoner, så virker det på meg som du har noen utfordringer i forhold til avvisning..

Og det er vondt. 

Mange varme tanker til deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være så glad du ikke er mann hvis en avvisning er nok for å få deg til å klikke.

Avinstaller de appene til du faktisk er mentalt klar, de appene er giftige for sjela.

Anonymkode: 7dd73...ad7

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.8.2024 den 15.36):

Nei, alle menn er ikke drittsekker 🙄 De som DU har møtt er kanskje det, men ikke ta alle menn over en kam 🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...