Gå til innhold

Mobbet på dating app. Trist 😔 Hva er det som skjer??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på app i går for å finne selskap. Så en fyr på 44 og tenkt han kan jo være grei. 

Så kon vi i prat og jeg har vært uten sex k flere måneder, tenkt at jeg skulle foreslå noe ut av det vanlige. At han kan komme til meg for å se om vi kunne like hverandre, kanskje ha sex. Det hele ble ganske " spennende", men to ganger den dagen fikk han meg bare til å vente i flere timer, sa han var på vei og dukket aldri opp. Ble sittende våken til klokken to på natten. 🙄 Nå har jeg kun negative opplevelser fra appene. Bare rare creepy og frekke menn. Er det fordi jeg er 50? 

Hvorfor holder folk på sånn, det er ondskapsfult. Vetste er at jeg sliter med ille depresjon. Dette gjør ting bare verre for meg. Helt grusomt faktisk, nien vet ikke hvilken type skade de påfører. Den siste tida har jegvblitt dumpet av kjæresten jeg trodde elsket meg, som.jeg traff på app. Vært rejecta som fwb og nå dette. Hva er greia. 

Anonymkode: 90ee6...3c5

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du tåler så lite, så ikke vær på apper... der holder folk på slik de vil

Anonymkode: 4d6d4...ed3

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker på datingapps er den samme typen som la ut kontaktannonser i ukeblad på 90-tallet. Giftige mennesker som ikke evner å fine noen på gamlemåten. Styr unna.

Anonymkode: 5c48a...d88

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli kjent med dem før du planlegger sex. Det der blir bare tull uansett hvordan du gjør det, og det har ingenting med mobbing å gjøre. 

Anonymkode: 1e053...ae8

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Men ikke inviter folk hjem til deg! De kan være farlige! Møt offentlig et par ganger først 

Anonymkode: 50bc3...479

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som det er på tide å ta pause fra nettdating. 

Ps. Jeg ville ikke kalt at en fyr uteblir for mobbing. 

Anonymkode: cd273...903

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, ta degselv og egen mentale helse på alvor. 

At du kaller dette for mobbing tolker jeg dit hen at du allerede er veldig langt nede. Vær snill med degselv og bygg opp selvbildet først før du lar kommentarene fra en eller annen nytteløs idiot gå så inn på deg. 

Anonymkode: 0a15f...62f

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

At en er drittsekk, har ingenting med mobbing å gjøre!
-slutt å misbruk det begrepet!

Anonymkode: d2c48...980

Klart det er mobbing når han og muligens andre sitter og underholder seg med dette. Han hadde jo aldri intensjon, det er jo tydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt avsporing, men eksen min fortalte at han hadde opprettet en profil og utgitt seg som kvinne. Opprinnelig ville han visstnok vite om kvinner virkelig blir så dårlig behandlet.

Etterhvert gikk det vel litt sport i det, og han fortalte at han hadde fått menn til å kjøre land og strand med lovnad om masse sex og jeg vet ikke hva.

Han hadde visst moret seg til og med når de etterpå logget seg inn igjen og skjelte den falske profilen ut etter noter! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

litt avsporing, men eksen min fortalte at han hadde opprettet en profil og utgitt seg som kvinne. Opprinnelig ville han visstnok vite om kvinner virkelig blir så dårlig behandlet.

Etterhvert gikk det vel litt sport i det, og han fortalte at han hadde fått menn til å kjøre land og strand med lovnad om masse sex og jeg vet ikke hva.

Han hadde visst moret seg til og med når de etterpå logget seg inn igjen og skjelte den falske profilen ut etter noter! 

Ja hvem sliter med mental helse her er det jeg, sånne som exen din eller begge? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

TS, ta degselv og egen mentale helse på alvor. 

At du kaller dette for mobbing tolker jeg dit hen at du allerede er veldig langt nede. Vær snill med degselv og bygg opp selvbildet først før du lar kommentarene fra en eller annen nytteløs idiot gå så inn på deg. 

Jeg prøver... ikke lett

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Aldri be noen rett hjem. Du er gal. 

Anonymkode: c879e...54b

Var bare litt i YoLo modus jeg. Det kunne ha blitt spennende, men ble bare skuffende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han du snakket med kan jo være hvem som helst. Ikke sikkert han er den som er på bilde, eller hva han gir seg ut for å være. 

Vent med å føle noe som helst før du har truffet vedkommende

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klart det er mobbing når han og muligens andre sitter og underholder seg med dette. Han hadde jo aldri intensjon, det er jo tydelig. 

Du vet jo ikke om han morer sec, kansje han hat sosial angst og kjørte til døren din bege gangene uten å tøre å ringe på? Du kan ikke vite hvorfor han gjør som han gjør....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mennesker på datingapps er den samme typen som la ut kontaktannonser i ukeblad på 90-tallet. Giftige mennesker som ikke evner å fine noen på gamlemåten. Styr unna.

Anonymkode: 5c48a...d88

Nå må du gi deg. På tide og oppdatere seg litt kanskje... Dating apps er den mest vanlige måten å treffe en partner på i 2024.

Anonymkode: feb4b...448

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, hvis du syntes dette var ille så for all del hold deg langt vekk fra disse dating appene. 

Anonymkode: d9c59...6f1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nå må du gi deg. På tide og oppdatere seg litt kanskje... Dating apps er den mest vanlige måten å treffe en partner på i 2024.

Anonymkode: feb4b...448

Sant nok, men kanskje ikke rette plassen å gå hvis man er den sensitive typen.

Anonymkode: d9c59...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tror kanskje ikke du vet hva mobbing er.

Anonymkode: 1ae2d...d58

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...