Gå til innhold

Myom,smerter ved eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har det som meg? Myom som er plagsomt ved eggløsning? Jeg har smerter nederst i magen,og en slags tyngdefølelse/nedpress. Det gjør vondt å feks sette seg ned på en stol. Det er kun vondt ved eggløsning. Innvendig ultralyd viser at myomet ikke har vokst så mye,så gynekologen sa at det ikke er nødvendig  å fjerne. Har hatt noe sterke blødninger før,men dette har blitt bedre. Er 43 år gammel. Flere som har slike plagsomme myomer? Har dere gjort noe med det? 

Anonymkode: 2ad8d...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det flere som har det som meg? Myom som er plagsomt ved eggløsning? Jeg har smerter nederst i magen,og en slags tyngdefølelse/nedpress. Det gjør vondt å feks sette seg ned på en stol. Det er kun vondt ved eggløsning. Innvendig ultralyd viser at myomet ikke har vokst så mye,så gynekologen sa at det ikke er nødvendig  å fjerne. Har hatt noe sterke blødninger før,men dette har blitt bedre. Er 43 år gammel. Flere som har slike plagsomme myomer? Har dere gjort noe med det? 

Anonymkode: 2ad8d...b4b

Jeg var plaget med myom og endometriose i mange år.veldig smertefullt og hadde store blødninger.I 2020 ble livmoren min operert ut pga den hadde vokst i str og 2022 ble eggstokkene+stor cyste operert ut. Går på hormon plaster men fått livet i gave.

Anonymkode: a9a6c...adc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...