AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Er det flere som har det som meg? Myom som er plagsomt ved eggløsning? Jeg har smerter nederst i magen,og en slags tyngdefølelse/nedpress. Det gjør vondt å feks sette seg ned på en stol. Det er kun vondt ved eggløsning. Innvendig ultralyd viser at myomet ikke har vokst så mye,så gynekologen sa at det ikke er nødvendig å fjerne. Har hatt noe sterke blødninger før,men dette har blitt bedre. Er 43 år gammel. Flere som har slike plagsomme myomer? Har dere gjort noe med det? Anonymkode: 2ad8d...b4b
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det flere som har det som meg? Myom som er plagsomt ved eggløsning? Jeg har smerter nederst i magen,og en slags tyngdefølelse/nedpress. Det gjør vondt å feks sette seg ned på en stol. Det er kun vondt ved eggløsning. Innvendig ultralyd viser at myomet ikke har vokst så mye,så gynekologen sa at det ikke er nødvendig å fjerne. Har hatt noe sterke blødninger før,men dette har blitt bedre. Er 43 år gammel. Flere som har slike plagsomme myomer? Har dere gjort noe med det? Anonymkode: 2ad8d...b4b Jeg var plaget med myom og endometriose i mange år.veldig smertefullt og hadde store blødninger.I 2020 ble livmoren min operert ut pga den hadde vokst i str og 2022 ble eggstokkene+stor cyste operert ut. Går på hormon plaster men fått livet i gave. Anonymkode: a9a6c...adc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå