AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg har alltid syntes det er så rart at folk tørrkoster huden sin utenfor dusjen å man ser at den døde huden bare flyr ut i lufta og går overalt puster det inn og fester seg på alt🤢 det hjelper jo ikke å vaske overfladisk over etterpå da. Og at folk klipper tånegler utenfor dusjen. Jeg har klippet tåneglene mine selv nå i mangen år nok til å erfare at neglene spretter bra langt nok til å ikke finne dem alle når man vasker opp etterpå. Og det å tørrfile føttene utenfor dusjen. Dette synes jeg er ekstremt uhygenisk og ekkelt og faller meg aldri inn å ikke gjør alt det i dusjen. Dette synes jeg er rart folk ikke tenker over. Anonymkode: dda50...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. august 2024 #2 Del Skrevet 10. august 2024 Hva med alle døde hudceller man mister hele tiden bare ved å eksistere? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 10. august 2024 #3 Del Skrevet 10. august 2024 Har aldri klippet negler i dusjen, de holder jeg jo igjen og lar de ikke sprette ukontrollert rundt. Håper ikke du lar vannet renne når du klipper, det er vanvittig sløsing av vann. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Del Skrevet 10. august 2024 Rumle skrev (6 minutter siden): Hva med alle døde hudceller man mister hele tiden bare ved å eksistere? Er derfor man skifter klær daglig og laken 1 gang i uken😉 Anonymkode: dda50...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #5 Del Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har alltid syntes det er så rart at folk tørrkoster huden sin utenfor dusjen å man ser at den døde huden bare flyr ut i lufta og går overalt puster det inn og fester seg på alt🤢 det hjelper jo ikke å vaske overfladisk over etterpå da. Og at folk klipper tånegler utenfor dusjen. Jeg har klippet tåneglene mine selv nå i mangen år nok til å erfare at neglene spretter bra langt nok til å ikke finne dem alle når man vasker opp etterpå. Og det å tørrfile føttene utenfor dusjen. Dette synes jeg er ekstremt uhygenisk og ekkelt og faller meg aldri inn å ikke gjør alt det i dusjen. Dette synes jeg er rart folk ikke tenker over. Anonymkode: dda50...d9d Jeg har klippet mine negler i mange år og de spretter ikke når jeg klipper dem. Jeg klipper dem etter dusj, altså vask av hår og barbering, da blir de myke og spretter ikke, klipper de over et kjøkkenpapir og kaster i søpla. Anonymkode: 79168...b39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #6 Del Skrevet 11. august 2024 50% av hudcellene dine mister du jo i senga. Mer, egentlig, da det er mer friksjon enn med klær. Anonymkode: f3bfe...cb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #7 Del Skrevet 11. august 2024 Et tips til negleklipp, er å gjøre det rett etter dusjen, når de er mykere. Da spretter de ikke. Har aldri sett meg tilbake etter jeg lærte det 😅 Støv generelt er jo mye død hud, og det kommer uansett overalt hele tiden så du må jo bare holde ting rent. Det drysser dritt av deg dagen lang og det er masse små insekter som lever av det og bæsjer det ut igjen. Uansett hvor ofte du skifter laken. De sitter i øyenbrynene dine nå og koser seg med hudavfallet ditt. Synes badet generelt er et fint sted å skifte ham og bli kvitt diverse avfallsstoffer fra kroppen 😂 Jeg vasker hele badet inkudert tak og vegger hele tiden, jeg har et lite bad og jeg har ikke mye nips og dritt og tannkoster stående ute, alt er i skap. Har tørketrommel der inne, det støver en del så vasker flitti.g Men for alle del, alle har jo sine hang ups. Jeg liker ikke folk som rister for mye i klær og tekstiler, for det synes jeg er litt støvete og ekkelt. Tørker klær ute så lenge jeg kan og får fnatt av åpne garderober. Anonymkode: f556e...d45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå