AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg fikk et gavekort fra kjæresten i bursdagsgave. Vi har vært sammen nesten et år, så dette var første bursdagsgaven. Jeg følte rett og slett på skuffelsen, så lite romantisk. Han hadde spurt hva jeg ønsket meg, og jeg sa at jeg ønsket meg noe jeg kunne ta vare på for alltid som han hadde plukket ut, gjerne noe fra en gullsmed eller lignende, noe jeg kunne bære på meg som var fra han. Så fikk jeg altså et gavekort, «så jeg kunne kjøpe det jeg hadde lyst på selv.» Jeg skal selvsagt kjøpe et smykke eller noe som jeg syns er fint, men det føles litt halvhjertet fra hans side. Da har han ikke gidder å legge noe energi i det. Flere med samme opplevelse? Anonymkode: f63e9...9bc 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk et gavekort fra kjæresten i bursdagsgave. Vi har vært sammen nesten et år, så dette var første bursdagsgaven. Jeg følte rett og slett på skuffelsen, så lite romantisk. Han hadde spurt hva jeg ønsket meg, og jeg sa at jeg ønsket meg noe jeg kunne ta vare på for alltid som han hadde plukket ut, gjerne noe fra en gullsmed eller lignende, noe jeg kunne bære på meg som var fra han. Så fikk jeg altså et gavekort, «så jeg kunne kjøpe det jeg hadde lyst på selv.» Jeg skal selvsagt kjøpe et smykke eller noe som jeg syns er fint, men det føles litt halvhjertet fra hans side. Da har han ikke gidder å legge noe energi i det. Flere med samme opplevelse? Anonymkode: f63e9...9bc Utakknemlig av deg. Anonymkode: 30b04...2dc 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 10. august 2024 #3 Del Skrevet 10. august 2024 Tror du skal være glad for at du fikk noe i heltatt. Dere har bare vært sammen 1 år. Hadde han kjøpt noe fra gullsmed hadde sjansen vært stor at du ikke hadde likt det...feil farge...eller noe du ikke bruker etc. Nå kan du shoppe der du vil 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukerano Skrevet 10. august 2024 #4 Del Skrevet 10. august 2024 Jeg syns her dette er skuffende! 1. du har fortalt hva du ønsker. 2. dette hadde vært en fin mulighet for han å bli bedre kjent med deg og din smak. Tenk deg nøye om føre du går videre i forholdet. Vil du være sammen med noen som ikke vil legge ned innsats når du forteller så klart å tydelig hva du vil ha? Om du aksepterer dette, så vet du hva du har å forvente resten av livet. Det er ikke sikkert gresset er grønnere andre plasser. Men noen ganger er der bedre å være alene enn å bli skuffet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Utakknemlig av deg. Anonymkode: 30b04...2dc Nei jeg er ikke utakknemlig! Det er lov å uttrykke sin skuffelse på et anonymt forum, det er en genuin følelse det ikke er noe i veien med. Gavekort er upersonlig og uromantisk. Det må det være lov å syns. Anonymkode: f63e9...9bc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg er ikke utakknemlig! Det er lov å uttrykke sin skuffelse på et anonymt forum, det er en genuin følelse det ikke er noe i veien med. Gavekort er upersonlig og uromantisk. Det må det være lov å syns. Anonymkode: f63e9...9bc Ja du får lov å mene det, men jeg mener det er utakknemlig. Du fikk noe, han sin tanke bak det var at du kan kjøpe noe. Noe DU LIKER, sannsynligheten for at du bruker det resten av livet er større når du kan være med på å velge. Så jeg syntes det er en helt grei gave jeg. Anonymkode: 30b04...2dc 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 10. august 2024 #7 Del Skrevet 10. august 2024 Han er nok veldig redd for å trå feil, å kjøpe noe du ikke liker og føler du må gå med. For å snu det litt er det jo veldig omtenksomt at han vil at du skal bli helt fornøyd? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Del Skrevet 10. august 2024 Brukerano skrev (1 minutt siden): Jeg syns her dette er skuffende! 1. du har fortalt hva du ønsker. 2. dette hadde vært en fin mulighet for han å bli bedre kjent med deg og din smak. Tenk deg nøye om føre du går videre i forholdet. Vil du være sammen med noen som ikke vil legge ned innsats når du forteller så klart å tydelig hva du vil ha? Om du aksepterer dette, så vet du hva du har å forvente resten av livet. Det er ikke sikkert gresset er grønnere andre plasser. Men noen ganger er der bedre å være alene enn å bli skuffet. Det er nettopp det, at han ikke har lagt en eneste kalori i litt innsats for å glede meg. Det er det som er skuffende. Nå har ikke jeg tenkt til å avslutte forholdet pga dette, jeg avslutter ikke et forhold fordi jeg blir skuffet. Det spørs bare hvor mange ganger jeg blir skuffet (av andre ting også, for det dukker stadig opp greier jeg blir skuffet over). Men gresset er sjeldent grønnere på den andre siden. Jeg har vært i noen forhold, har også vært mye singel, og trives best i forhold. Jeg ser også hvordan venner har det i forholdene sine, det er sjeldent knirkefritt, det er alltid noe å bli skuffet over og frustrert over, dessverre. Tror det finnes i alle forhold. Noen skuffelser kan man ta opp, men skuffelser over gaver kan man ikke si noe om. Derfor måtte jeg bare få der ut her. Anonymkode: f63e9...9bc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 10. august 2024 #9 Del Skrevet 10. august 2024 Brukerano skrev (6 minutter siden): Jeg syns her dette er skuffende! 1. du har fortalt hva du ønsker. 2. dette hadde vært en fin mulighet for han å bli bedre kjent med deg og din smak. Tenk deg nøye om føre du går videre i forholdet. Vil du være sammen med noen som ikke vil legge ned innsats når du forteller så klart å tydelig hva du vil ha? Om du aksepterer dette, så vet du hva du har å forvente resten av livet. Det er ikke sikkert gresset er grønnere andre plasser. Men noen ganger er der bedre å være alene enn å bli skuffet. He he...jeg har vært med mannen min i 20 år og hinter hele tiden hva jeg liker og ønsker...får jeg det ...,90 prosent nei....elsker jeg han forsatt ja....det er teit grunn å gå fra blrn bare for at de ikke er flink i gave avdelingen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #10 Del Skrevet 10. august 2024 Kålrota skrev (2 minutter siden): Han er nok veldig redd for å trå feil, å kjøpe noe du ikke liker og føler du må gå med. For å snu det litt er det jo veldig omtenksomt at han vil at du skal bli helt fornøyd? Fin måte å se det på det, forsåvidt. Kan godt tenkes han syns gullsmeden var vanskelig sted å plukke ut noe, jeg får se på det sånn Anonymkode: f63e9...9bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #11 Del Skrevet 10. august 2024 Stakkars fyr. Sikkert redd for å g i deg noe "feil". Og i beste mening blir du snurt. Tanken teller.. Anonymkode: 0d6ec...9c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #12 Del Skrevet 10. august 2024 mommyaka skrev (2 minutter siden): He he...jeg har vært med mannen min i 20 år og hinter hele tiden hva jeg liker og ønsker...får jeg det ...,90 prosent nei....elsker jeg han forsatt ja....det er teit grunn å gå fra blrn bare for at de ikke er flink i gave avdelingen Haha, samme her😁 Elsker han veldig uansett. Anonymkode: 9a413...479 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #13 Del Skrevet 10. august 2024 Som 50 år gammel mann, både i forhold i over 30 år og overfor øvrige kvinnelige familiemedlemmer, har jeg lært at det er heeeelt umulig å treffe riktig på gave til en kvinne. Flott at han har catchet dette allerede etter ett år. Anonymkode: f3b8f...50e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #14 Del Skrevet 10. august 2024 Det er klart det er lov å være litt skuffet! Jeg har en slik mann selv. Smykker er det svigermor som velger ut😆, og andre gaver har vært ting jeg har tydelig vist jeg ønsker meg (som AirPods). Men her er greia: han synes gaver og forventninger er skikkelig, skikkelig vanskelig! Tok litt tid for meg å innse bare. Men han er en fantastisk mann på andre områder, så det er jo litt leit om de to-tre anledningene i året man får gaver, skal definere forholdet vårt. Anonymkode: f3176...db1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk_Anonym Skrevet 10. august 2024 #15 Del Skrevet 10. august 2024 Syns du virker utakknemlig i måten du fremlegger dette på, vær glad du fikk gave heller, jeg forstår tanken hans bak gavekortet, håper virkelig ikke du sa til han at du var skuffet over gaven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 10. august 2024 #16 Del Skrevet 10. august 2024 Et gavekort på hvor mye? Hvor mye penger fikk du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfis Skrevet 10. august 2024 #17 Del Skrevet 10. august 2024 Jøss, han ga deg et gavekort? Som gjør at du selv kan kjøpe noe du liker fra han? Så tankeløst av han 🤯 hva om han hadde kjøpt en tiara heller? Den kunne du jo brukt på jobb, og på byen, for å ha en ting å vise frem til alle vennene og kollegaene dine! At han ikke gjorde det f.eks er jo helt tabkeløst av han 🤯 Slutt å klag, kjøp noe du liker som minner deg om han å gå videre med livet ditt, sammen med han !!!!!!! PS. Hvor mye var gavekortet på? Og var det fra en spesiell butikk? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #18 Del Skrevet 10. august 2024 Min samboer gjorde det samme, for han var redd for å velge feil. Han kjøpte gavekort hos gullsmed, jeg gikk dit og kjøpte nøyaktig den tingen han hadde lyst til å kjøpe før han feiga ut. Ganske godt gjort så mye som de har der. Da fikk han litt mer selvtillit til neste gang Jeg tror det blir enklere for han å velge gave når han blir bedre kjent med deg. Anonymkode: 9dc76...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #19 Del Skrevet 10. august 2024 Frk_Anonym skrev (2 minutter siden): Syns du virker utakknemlig i måten du fremlegger dette på, vær glad du fikk gave heller, jeg forstår tanken hans bak gavekortet, håper virkelig ikke du sa til han at du var skuffet over gaven. Selvfølgelig har jeg ikke sagt noe! Og nok en gang; man er ikke utakknemlig fordi man får en genuin følelse av å være skuffet, uansett hva det gjelder. Alle følelser kommer spontant, man kan ikke styre følelser. Og man skal kjenne på dem, ikke skuffe de under tepper. Dette gjelder alt av følelser, uansett. Alle følelser er lov. Undertrykte følelser skaper ubalansert og sykdommer i kroppen, fysiske og psykiske. Nå er jeg over på å skrive om noe helt annet enn temaet i HI, men dette er viktig å lære! Aldri si til noen at det er noe falt med følelsene de har, det er noe av det viktigste vi skal lære. Jeg måtte bare si dette, for stadig vekk dukker disse svarene opp i tråder her på KG, hvor ts får beskjed om at følelsen de har er feil, at følelsen de har gjør de til et mindre bra menneske osv, dette er utrolig ødeleggende! Det preller av på meg, men vær litt obs på dette når dere svarer i andre tråder! Anonymkode: f63e9...9bc 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #20 Del Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min samboer gjorde det samme, for han var redd for å velge feil. Han kjøpte gavekort hos gullsmed, jeg gikk dit og kjøpte nøyaktig den tingen han hadde lyst til å kjøpe før han feiga ut. Ganske godt gjort så mye som de har der. Da fikk han litt mer selvtillit til neste gang Jeg tror det blir enklere for han å velge gave når han blir bedre kjent med deg. Anonymkode: 9dc76...aca Det var veldig gøy da! At du valgte den sammen tingen😍 Anonymkode: f63e9...9bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå