Gå til innhold

Rare/teite/idiotiske ting du trodde om kropp/sex da du var ung som ikke stemmer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan starte.. jeg trodde (seriøst) da jeg var 15 år at dersom man tisset etter sex rant sæden ut og man kunne ikke bli gravid 🥴🤦🏼‍♀️

et under at jeg ikke ble gravid 😬

noen flere? 🤣

Anonymkode: 7fdb0...aec

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At man kunne dø av sex 😄 

Foreldrene mine hadde et par kunstbøker om erotikk og ofte lå den ene bare på senga og så død ut (sov såklart). Jeg var fem 😝

Anonymkode: 47930...afe

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstod ikke helt hvordan man fikk kondomen ut igjen etter utløsning..  trodde det kom masse sperm og at kondomen ville blåse seg opp som en vannballong..

Jeg signerer ikke denne med nick, nei 🙈

Anonymkode: 62f20...25e

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel rundt fem jeg også når jeg lærte om pappafrø som gjorde mammaen gravid når de lå i senga. 
Det var den infoen jeg hadde å jobbe med. 
Hadde et indre bilde av pappafrøene som pent og pyntelig spaserte fra pappas side av senga og inn i mamma 😅

• Liker 2
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overbevist om at jeg kom til å dø første gangen jeg fikk mensen, at jeg skulle blø ihjel, antagelig. Ble livredd og hypokonder da jeg fikk et par røde streker på magen da jeg kom i puberteten, var sikker på at det var dødelig. MEN viste seg å være strekkmerker, noe som betydde at jeg hadde lagt på meg pga puberteten. Men det tenkte jeg jo ikke på.Var 100% sikker på at guttelus var en reell ting, og det førte til at jeg var kjemperedd for å bare komme borti klærne til en gutt. Jøye meg. Mangt skal vi møte, og mangt skal vi mestre 😀

Anonymkode: 8e2fe...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bacteria skrev (2 timer siden):

Var vel rundt fem jeg også når jeg lærte om pappafrø som gjorde mammaen gravid når de lå i senga. 
Det var den infoen jeg hadde å jobbe med. 
Hadde et indre bilde av pappafrøene som pent og pyntelig spaserte fra pappas side av senga og inn i mamma 😅

Åh, herregud! DET var kjempesøtt tenkt da❤️

Anonymkode: 8e2fe...9b9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At mamma og pappa hadde hatt sex 3 ganger fordi vi var 3 barn.

Anonymkode: 9a60d...b1b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hahaha, jeg trodde også dette. Hele klassen (ca 3.klasse) trodde det, og vi var helt enige om at de som hadde mange barn var skikkelig ekle som hadde «sexa» mange ganger. Stakkars, stakkars den ene religiøse klassekameraten som hadde 8 søsken… Han fikk høre det 😂

Anonymkode: 7c3c1...728

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette trodde jeg og venninnene mine også😅

Og så trodde jeg at sex var at fyren stakk tissen inn i dama, og så lå de stille mens sæden rant inn i dama. Jeg trodde dette helt til jeg hadde sex for første gang😬

Anonymkode: 4a1f2...5a0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var åtte da jeg lærte at man faktisk må ha sex og ikke bare kan ønske seg et barn av gud 😂 Men jeg tror jeg visste at sex var ei greie, for jeg skjønte ingenting da moren til ei venninne valgte å sterilisere seg. Hvorfor gjorde hun det liksom, hun kunne jo bare la være å ønske seg flere barn... Foreldrene mine var IKKE interessert i å snakke om det så de tydde til en religiøs forklaring, og vi lærte heller ingenting om det på skolen.

Anonymkode: 2e8e3...300

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke særlig imponert første gang jeg så en penis i full stå. Jeg trodde oppriktig at den kunne vokse betydelig mer, og skulle bli som en slags spyleslange som kunne kile damene innvendig, overalt i kroppen. 

Var ikke så imponert over hvor begrenset vi kvinner var nedentil heller. Trodde jo det var tilgang til å bli kilt i hele kroppen også. At når vi ble åpnet opp av en mann kunne han rekke overalt. Jeg reflekterte nok ikke så mye over indre organer og hvordan dette skulle gått til når kroppen er så full av slikt. 😆

Jeg må innrømme at jeg var litt skuffet da det gikk opp for meg at dette var feil. Det reelle virket veldig kjipt i forhold til det jeg hadde trodd på. 🤣

Endret av Trolltunge
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lite seksualopplysning både i barnehagen og hjemmefra, men en av guttene i barnehagen hadde visst mye informasjon og delte gjerne sin versjon av hvordan barn ble til. Fram til skolestart og lengre gikk jeg derfor og trodde at det var mannen som puttet tissen inn i nesa på dama, så tisset han, og dermed ble dama gravid. 

Kan si jeg ble lettet da jeg forstod hvordan det egentlig hang sammen.

Anonymkode: 0daeb...7a7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (8 timer siden):

Jeg var ikke særlig imponert første gang jeg så en penis i full stå. Jeg trodde oppriktig at den kunne vokse betydelig mer, og skulle bli som en slags spyleslange som kunne kile damene innvendig, overalt i kroppen. 

Var ikke så imponert over hvor begrenset vi kvinner var nedentil heller. Trodde jo det var tilgang til å bli kilt i hele kroppen også. At når vi ble åpnet opp av en mann kunne han rekke overalt. Jeg reflekterte nok ikke så mye over indre organer og hvordan dette skulle gått til når kroppen er så full av slikt. 😆

Fantastisk 😂😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde når en mann fikk orgasme at sædet bare "forduftet" inni dama 🙃 Vet ikke hva jeg så for meg egentlig 😂

Trodde at man kunne få Aids av å ha mange sexpartnere. Tenkte ikke det var et eget virus sånn sett, men at ubeskyttet sex med mange mennesker gjorde at man fikk Aids 😭

Anonymkode: f2786...1e6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde penis var som et sugerør. Antar jeg ikke helt hadde forstått at vi damer har skjeden og siden menn sto for å tisse trodde jeg at penis skulle inn i hullet som var urinrøret på damer. Altså utovertiss og innovertiss. Jeg trodde også at mannen skulle bare putte den inn og så var begge fastlåst slik mens man kysset så ble det barn. Tror jeg var en 8-9 da jeg forsto hvordan det hang sammen. Jeg fikk mensen da jeg var 10-11 og husker at jeg visse godt da hvordan det fungerte med det ekstra hullet. 

Anonymkode: d2a10...367

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at å p*le og å kn*lle var to forskjellige ting. 

P*le var noe man gjorde når man skulle lage barn,  og kn*lle var noe man gjorde når man skulle kose seg. 

P*ling var å bare bevege seg litt mot hverandre - kn*lling gikk litt hardere for seg.  🙈

Anonymkode: b2a1c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guttene tullet på barneskolen om «klitoris med krem», først når jeg ble større reflekterte jeg over hva denne «kremen» var. Syns det var underlig med pisket kremfløte der …

Anonymkode: 7f9c2...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man både måte kysse og penetrere samtidig for at det skulle bli barn 

Var også sikker på at man fikk orgasme likt med partner... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at sædceller bare var litt mindre enn rumpetroll og svømte i kø ut av tissen.

Anonymkode: 8fd3b...8a9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde som ungdom at magen skulle være så flat at når man lå på siden, så skulle hoftebena likevel stikke lengre ut enn magen, som skulle være så flat at den ikke falt ut utenfor hoftebena, selv i sideliggende posisjon, og uten at man strammet mavemusklene. Jeg sjekket dette innimellom, ved å legge meg på gulvet og kjenne om magen gikk utenfor hoftebena. Nei, var ikke anorektiker, slanket meg ikke (var aktiv) og var naturlig tynn. Og var sjeleglad for at min mage var slik. Men trodde helt alvorlig dette var vanlig kroppsform for kvinner i alle aldre, og var en periode urolig for at dette skulle endre seg. Hvilket det selvfølgelig gjorde. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...