Gjest Isabellas Skrevet 19. februar 2006 #1 Skrevet 19. februar 2006 Hvis du er litt nedfor en dag, hva gjør deg glad?
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #3 Skrevet 19. februar 2006 Å ta meg et glass vin Å få en mail fra bestis Å få penger på lønnskontoen
Gjest #Spidergirl# Skrevet 19. februar 2006 #4 Skrevet 19. februar 2006 - Ein god venn som sier at den er gla i meg - ein mail - få vite at man skal bli tante - At eg får ein ny dag imorra
Leo Skrevet 19. februar 2006 #5 Skrevet 19. februar 2006 Hunden min får meg til å le og føle glede uansett hvor håpløst alt føles! (Har hatt ham siden han var syv uker gammel og han fyller ti år i disse dager, så et sted har han vel lært det... )
Samantha Skrevet 19. februar 2006 #6 Skrevet 19. februar 2006 -en koselig mail eller sms -sol -en gla-låt på full guffe på mp3-spelaren mens eg går tur for å få ut litt frustrasjon -Seinfeld
Gjest synseren Skrevet 19. februar 2006 #7 Skrevet 19. februar 2006 Hva som gjør meg glad.. hmm :klø:. - åndelig føde - Sudoku, bøker osv. - samboeren - Pus - gå tur i naturen - utvikle meg dvs. lære ting jeg ikke kan. - være selvhjulpen - positive mennesker - kloke mennesker - medmennskelighet - vakre dikt - musikk - utvikle mine kreative evner - glede andre mennesker - humor - dagdrømme Og masse mer....
monikabrx Skrevet 19. februar 2006 #8 Skrevet 19. februar 2006 dyr.... sjøen... å vite at en jeg er glad i har det lit xtra bra...
Gjest camillo Skrevet 19. februar 2006 #9 Skrevet 19. februar 2006 Hvis du er litt nedfor en dag, hva gjør deg glad? ← - Godteri - Trening ... og dette kan fint kombineres på en og samme deppedag. - Bikkja
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #10 Skrevet 19. februar 2006 To små armer rundt meg og en lys liten stemme som sier: jeg elsker deg,jeg, mamma! Du er snill! At mannen eller eldste barnet kommer og serverer meg en god kopp te
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #11 Skrevet 19. februar 2006 På en deppedag er det ikke mye som hjelper. Men å gå en lang tur alene harmonerer meg. At noen jeg kjenner gir meg positive tilbakemeldinger en dag jeg ikke selv føler at jeg er i stand til å gi så mye er faktisk kjempedeilig!
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #12 Skrevet 19. februar 2006 Dyr Glad musikk En god bok Å være ute i naturen
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #13 Skrevet 19. februar 2006 male, strikke/hekle (kun om jeg får et bra resultat da) skravel med gubben, leke med lillebror (på 3 år) ha det ryddig rundt meg
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #14 Skrevet 19. februar 2006 Penger, shopping, reiser, romantikk, flørt, oppvarting, såpeserier, ukeblader, trening, dating, spenning og overraskende momenter.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2006 #15 Skrevet 19. februar 2006 Dyra mine Om samboeren finner det for godt å komme hjem med en bærepose godteri og tilogmed blomster Positive og overraskende tilbakemeldinger både på meg som person og profesjonell Å sitte i et rom som er fullt av ting jeg liker Fint vær Tur over jordene, bever i elva, fint skiføre Dompaper Å se ut av vinduet og tenke hvor fint det er der vi bor Men det skal sies at dette ikke alltid funker så veldig fort, selv om jeg normalt betegner meg selv som kjempeheldig.
Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 19. februar 2006 #17 Skrevet 19. februar 2006 At det snart er vår og sommer og en kan pakke vekk kjedlege vinterklær, piggdekk mm og begynne å leve livet igjen noen hektiske måneder.
Gjest Gjesta Skrevet 19. februar 2006 #18 Skrevet 19. februar 2006 Nevøene mine Bestevenninnen min Glade låter med gode minner Et smil fra en fremmed (eller en kjent for den saks skyld) Noen uventede positive ord Å vite at jeg har en familie som stiller opp for meg Å glede og støtte andre
Grooo Skrevet 19. februar 2006 #19 Skrevet 19. februar 2006 Å se på UL-bilde av den nydelige lille babyen i magen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå