AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Jeg sitter og ser på sko annonser på finn, og er lettere sjokkert over hva folk skriver. I denne annonsen viste bildene at skoene hadde blitt brukt i gjørme, men selger skriver at de "ikke er synlig brukt". Javel ja, har det kommet sand/ skitt på i sportsbutikken da eller? Anonymkode: 8b4a6...f76 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 Skoene er strøkne. Men litt skitne. Du og jeg hadde tørket det av. Men fortsatt strøkne. Anonymkode: cb0a1...440 8 1
Seff Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 Det de mener, er vel at det ikke er bruksslitasje på dem. Men akkurat den sanden der på bildet kunne de jo bare ha tørket bort, så hadde det nok vært mye enklere å selge skoene. Folk er ofte så late, virker det som. 8 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 Jeg tenker slitasje når de skriver sånt, ikke litt skitt som det bare er å tørke av. Anonymkode: be464...8ae 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Skoene er strøkne. Men litt skitne. Du og jeg hadde tørket det av. Men fortsatt strøkne. Anonymkode: cb0a1...440 På de andre bildene ser man skoene fra siden, og der er det tørket skit som krever at man må vaske de og børste de for å få de i rene. Uansett så skal det ikke være en prikk på de, når man skriver at de er som nye. Ts Anonymkode: 8b4a6...f76 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På de andre bildene ser man skoene fra siden, og der er det tørket skit som krever at man må vaske de og børste de for å få de i rene. Uansett så skal det ikke være en prikk på de, når man skriver at de er som nye. Ts Anonymkode: 8b4a6...f76 Jeg foreslår at du kjøper deg noen andre sko. Primært fra en skobutikk. Det er ikke bra å irritere seg så mye over en bagatell at man må opprette en tråd på KG om det. Anonymkode: ff013...fca 9 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg sitter og ser på sko annonser på finn, og er lettere sjokkert over hva folk skriver. I denne annonsen viste bildene at skoene hadde blitt brukt i gjørme, men selger skriver at de "ikke er synlig brukt". Javel ja, har det kommet sand/ skitt på i sportsbutikken da eller? Anonymkode: 8b4a6...f76 Hadde rapportert annonsen til Finn. Ubrukt og pent brukt, uten synlig slitasje og bla, bla, bla. Folk på Finn var langt mer seriøse før pandemien. Virker som om mange ikke har sperrer for noe lengre. Kjøpte noe for en tid tilbake, og det var umulig å få røyklukten ut av. Lå nesten to måneder utendørs til lufting, stinker fortsatt. Trodde ærlig talt ikke folk røyka innendørs lengre. Anonymkode: 0c746...0c9 6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde rapportert annonsen til Finn. Ubrukt og pent brukt, uten synlig slitasje og bla, bla, bla. Folk på Finn var langt mer seriøse før pandemien. Virker som om mange ikke har sperrer for noe lengre. Kjøpte noe for en tid tilbake, og det var umulig å få røyklukten ut av. Lå nesten to måneder utendørs til Ja ganske enig. Jeg ser jo at skoene ikke er slitt, men å ikke gidde å vaske eller tørke av skoene før man tar bilder for å selge, er ganske sløvt. Ts Anonymkode: 8b4a6...f76 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja ganske enig. Jeg ser jo at skoene ikke er slitt, men å ikke gidde å vaske eller tørke av skoene før man tar bilder for å selge, er ganske sløvt. Ts Anonymkode: 8b4a6...f76 Jeg synes egentlig det eneste som er rart her er at du ønsker og forventer at alle gjør, prioriterer og tenker som deg. Det er litt merkelig mtp hvor mange annonser som legges ut på finn hver dag. Anonymkode: e8b48...578 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #10 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg synes egentlig det eneste som er rart her er at du ønsker og forventer at alle gjør, prioriterer og tenker som deg. Det er litt merkelig mtp hvor mange annonser som legges ut på finn hver dag. Anonymkode: e8b48...578 Så flott at du ikke bryr deg om å kjøpe "helt ubrukte sko" som har tørket gjørme på seg da😊 Jeg la bare ut ett bilde fra annonsen, men på de andre bildene var det tydelig at selger hadde gått rundt i våt jord og bare latt skoene tørke uten å vaske de eller skrubbe det bort før bildetaking og krysse av på i annonsen at de er helt ubrukte. Jeg bare reagerer på at selger krysser av at skoene er ubrukte, når det er tørket gjørme på de. Ts Anonymkode: 8b4a6...f76 3
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #11 Skrevet 11. august 2024 Butikkene sier jo klart og tydelig når du kjøper sko, du kan prøve dem hjemme, men du kan ikke gå ute eller bruke dem slik at de er synlig brukt om du ønske rå bytte skoene. Vi selger nye sko, og må kunne selge skoene igjen. Ergo er skoene nye, så er de ikke synlig brukt. Ingen har vel i dag søle innendørs som de vandrer rundt i? (Nå har ikke jeg sett annonsen, men jeg bør vel søke den opp slik at jeg vet hva jeg uttaler meg om?) Hvordan finne jeg annonsen på Finn? Anonymkode: 0c746...0c9 1
NinaLisa Skrevet 11. august 2024 #12 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg sitter og ser på sko annonser på finn, og er lettere sjokkert over hva folk skriver. I denne annonsen viste bildene at skoene hadde blitt brukt i gjørme, men selger skriver at de "ikke er synlig brukt". Javel ja, har det kommet sand/ skitt på i sportsbutikken da eller? Anonymkode: 8b4a6...f76 Lettere sjokkert... jeg synes det du skriver er morsomt. Her er det noen som har for lite å ta seg til. Å sømfare Finn.no for annonser man kan sjokkeres over. Så vi andre kan la oss underholde. I min verden er skoene fine å som ubrukt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #13 Skrevet 11. august 2024 NinaLisa skrev (1 time siden): Lettere sjokkert... jeg synes det du skriver er morsomt. Her er det noen som har for lite å ta seg til. Å sømfare Finn.no for annonser man kan sjokkeres over. Så vi andre kan la oss underholde. I min verden er skoene fine å som ubrukt. Jeg saumfarer ikke annonsene på Finn for å finne sko annonser der skoene er skitne noen annonseres som nye, men jeg ser på sko jeg er interessert i å kjøpe, og så dette tilfeldigvis. TS Anonymkode: 8b4a6...f76
NinaLisa Skrevet 11. august 2024 #14 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg saumfarer ikke annonsene på Finn for å finne sko annonser der skoene er skitne noen annonseres som nye, men jeg ser på sko jeg er interessert i å kjøpe, og så dette tilfeldigvis. TS Anonymkode: 8b4a6...f76 Så bra😀😀
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #15 Skrevet 11. august 2024 Kan noen linke til annonsen eller skrive søkeord for å finne den? Anonymkode: 0c746...0c9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #16 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan noen linke til annonsen eller skrive søkeord for å finne den? Anonymkode: 0c746...0c9 https://www.finn.no/364403011 TS her Skoene jeg skrev om i hovedinnlegget finner jeg ikke igjen på finn, så enten er de solgt eller annonsen fjernet. Jeg fant et annet par sko jeg er interessert i, og der står det også at de ikke er synlig brukt og er som ny, men på det ene bildet er det jord under sålen, så man ser jo at de er brukt. Disse skoene ser renere ut enn de jeg refererte til i hovedinnlegget. Anonymkode: 8b4a6...f76
AnonymBruker Skrevet 11. august 2024 #17 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): https://www.finn.no/364403011 TS her Skoene jeg skrev om i hovedinnlegget finner jeg ikke igjen på finn, så enten er de solgt eller annonsen fjernet. Jeg fant et annet par sko jeg er interessert i, og der står det også at de ikke er synlig brukt og er som ny, men på det ene bildet er det jord under sålen, så man ser jo at de er brukt. Disse skoene ser renere ut enn de jeg refererte til i hovedinnlegget. Anonymkode: 8b4a6...f76 Anonymkode: 8b4a6...f76
Frida Skrevet 11. august 2024 #18 Skrevet 11. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Anonymkode: 8b4a6...f76 Det står jo i annonsen at de er brukt to ganger! 1
Josephine Skrevet 11. august 2024 #19 Skrevet 11. august 2024 Jeg ville aldri beskrevet varer med møkk med begrep "som ny." Har selv opplevd å kjøpe pent brukte klær med synlige nupper, derfor betyr ikke selgers beskrivelse mye. Jeg kjøper kun ting med gode detaljbilder. Når det er sagt, så mener nok selger at skoene ikke har slitasje som synes (utover under), men begrepet "som nytt" er misvisende. Jeg oppgir tilstand pent brukt så snart klær er brukt, om det så kun er en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2024 #20 Skrevet 12. august 2024 Klart at de burde tørket dem rene, det er sløvt. Men hvis de selger skoene for halv pris for eksempel, og de bare er brukt et par ganger, så er det et bra kjøp. Anonymkode: b5b95...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå