AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Jeg sliter litt med vekta, og bestemte meg blant annet for å kutte ut søtsaker i ukedagene. Første uka har gått bra faktisk, også kom lørdagen. Tenkte at siden det er lørdag, så kan jeg unne meg noe. Vil jo ikke leve resten av livet uten litt kos. (elsker sjokolade) Vel, i hvertfall så gikk jeg til innkjøp av litt potetgull og sjokolade. Har nå fortært dette, og endte opp med mageknip og løs mage... Er det pga. sukkeret? Har aldri tenkt at sukker skal være SÅ ille for kroppen? (har ingen erfaring da jeg stort sett hele livet har spist litt sjokolade etc i ukedagene). Er det kroppen som sier " jepp - dette er hva sukker gjør med deg"! 🤔 Anonymkode: 0fa82...4d6
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 Tror heller det er fettet egentlig. Kan fort få litt løs mage av sjokolade og også potetgull, men får det aldri av smågodt type vingummi. Men ja, når man bli flinkere med å spise sunt, reagerer kroppen ofte negativt på det usunne. Så man blir alltid påminnet 😅 Anonymkode: 4484a...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå