Gå til innhold

Hva gjør du når du har skikkelig pms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er SÅ sur og grinete denne uka her, er helt grusomt. Får mensen på tirsdag. Alt og alle irriterer meg. Først er jeg sint, og deretter gråter jeg. Hormonkaos! 

Jeg har fått trent og jeg har spist sjokolade. Prøver å ta meg kraftig sammen på jobb for det er jo ikke greit å la mitt sinne gå utover mine kolleger. Og folk må jo få lov til å snakke.

Hvordan takler dere pms? 

Anonymkode: e41b5...b1d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Planlegger skilsmisse. Muligens mord. Eller selvmord. Og så kommer mensen og jeg elsker mannen min, meg selv og livet generelt... Sånn har det vært i 25 år. Det er et under at jeg fremdeles er gift. Og ikke sitter inne for mord...

Anonymkode: c0ea6...e01

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Lager en krangel med noen rundt meg. Før jeg kommer på at jeg har PMS og så hater jeg dem i mitt indre en dag. Før jeg neste dag føler meg deprimert og udugelig, jeg skaper alltid krangel og lærer aldri! Jeg gråter og vurderer selvmord. 

Altså, det beste jeg har gjort er å spise bedre gjennom måneden, får mindre PMS og mensenplager. I en periode så hadde jeg varsel på når jeg trodde jeg kom til å få PMS og lagde aldri sosiale planer disse dagene. Om jeg kunne unngikk jobb/skole. I perioder bruker jeg også frustrasjonen til å få ut undertrykt gammelt sinne, og gråte ut litt gammel sorg. 

Anonymkode: 62bdf...d0f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Planlegger skilsmisse. Muligens mord. Eller selvmord. Og så kommer mensen og jeg elsker mannen min, meg selv og livet generelt... Sånn har det vært i 25 år. Det er et under at jeg fremdeles er gift. Og ikke sitter inne for mord...

Uffda.. jeg blir også sånn semi-suicidal (slapp av skal ikke gjøre noe sånt). På slutten av mensen begynner jeg å føle meg mer som et normalt menneske, og gleder meg over små ting igjen. Må virkelig konsentrere meg når jeg er i butikker og sånn, jeg er så sint at det holder på å KLIKKE for meg, også er det høylytte mennesker, bråkete unger og pratsomme damer overalt. 

Er fullstendig klar over at det er jeg som har et problem. Nettopp derfor har jeg 0 planer i helgen, er ikke det minste sosial men burer meg inne med Snickers og Netflix :P Mens jeg bytter på å være rasende og gråte helt hysterisk. Er så lei. 

Anonymkode: e41b5...b1d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

😂😂😂😂😂😂👏🏽  

Anonymkode: 09378...76c

Skrevet

Varierer fra mnd. til mnd., men er oftest et emosjonelt-vrak. Mer sårbar og emosjonell enn sur, men kan være lettere irritert. Nå er jeg forsinket, fy som jeg gleder meg til mensen kommer. 😅

Skrevet

Note to self ; Ikke klikk deg inn på disse trådene når du er en mann.. :overrasket:

Skrevet

Prøver å holde øye med syklus-kalenderen så jeg vet at det kommer før det kommer. Tar meg i nakken og minner meg på at det er hormonene som tuller med meg. Drikker kamomillete og holder ut.

Anonymkode: a8d67...7de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...