Gjest Hoia Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 (endret) Jeg slapper fullstendig av på tog med musikk på øret, i badstue, i svømmebasseng, når jeg halvsover, på vei til å sovne samtidig som jeg hører stemmer utenfor (folk som prater svakt, eller hører på radio), hos frisøren og på tur i skogen. Og på vei til steder, på flyplasser, når det ikke er stress. Endret 10. august 2024 av Hoia
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 Hoia skrev (2 minutter siden): Jeg slapper fullstendig av på tog med musikk på øret, i badstue, i svømmebasseng, når jeg halvsover, på vei til å sovne samtidig som jeg hører stemmer utenfor (folk som prater svakt, eller hører på radio), hos frisøren og på tur i skogen. Ja jeg er også på jakt etter situasjoner som roer nervesystemet. Jeg er nesten alltid i alarmberedskap, mer eller mindre. På tog er jeg på vakt for alle lyder bevegelser og mennesker rundt. I badstue, jo det kan roe litt hvis jeg er alene. Hører jeg stemmer når jeg skal sove så blir jeg urolig. Har gjerne litt uro om natten også og våkner av det. Frisør, nei det er stressende, lyder, smalltalk, føler jeg alltid ser grusom ut og liker ikke å henge på vasken. Tur i skogen er mer min greie, der finner jeg ro. Liker radio også, gjerne podcast på sengen. Anonymkode: c0b37...7c3
Gjest Hoia Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja jeg er også på jakt etter situasjoner som roer nervesystemet. Jeg er nesten alltid i alarmberedskap, mer eller mindre. På tog er jeg på vakt for alle lyder bevegelser og mennesker rundt. I badstue, jo det kan roe litt hvis jeg er alene. Hører jeg stemmer når jeg skal sove så blir jeg urolig. Har gjerne litt uro om natten også og våkner av det. Frisør, nei det er stressende, lyder, smalltalk, føler jeg alltid ser grusom ut og liker ikke å henge på vasken. Tur i skogen er mer min greie, der finner jeg ro. Liker radio også, gjerne podcast på sengen. Anonymkode: c0b37...7c3 Ja, en må finne sånne smutthull!
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 Vet ikke om det er for å unngå stress, men prøver å bli flinkere til å alltid ha en bok i veska. Så er det opp med den på bussen, når jeg venter her eller der istedet for mobilen hele tiden. Er så lei den mobilen! Anonymkode: f8cff...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja jeg er også på jakt etter situasjoner som roer nervesystemet. Jeg er nesten alltid i alarmberedskap, mer eller mindre. På tog er jeg på vakt for alle lyder bevegelser og mennesker rundt. I badstue, jo det kan roe litt hvis jeg er alene. Hører jeg stemmer når jeg skal sove så blir jeg urolig. Har gjerne litt uro om natten også og våkner av det. Frisør, nei det er stressende, lyder, smalltalk, føler jeg alltid ser grusom ut og liker ikke å henge på vasken. Tur i skogen er mer min greie, der finner jeg ro. Liker radio også, gjerne podcast på sengen. Anonymkode: c0b37...7c3 Jeg har blitt hel "avhengig" av lydbok på senga. Deilig. Anonymkode: f8cff...b5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå