AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Del Skrevet 10. august 2024 I morgen ettermiddag flyr jeg Gardermoen-Heathrow. Hva er deres erfaringer med ventetid i passkontrollen fra Oslo? Jeg har fast-track med SAS og skal ikke sjekke inn bagasje. Tenker 1t og 20 min før er tilstrekkelig oppmøte tid..? Anonymkode: bcd1c...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Del Skrevet 10. august 2024 Ja, søndag ettermiddag er ikke travel. Anonymkode: f040c...db2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Del Skrevet 10. august 2024 Ja, det holder masse. Har du pass som leses elektronisk tar det 2 min på Gardermoen. Anonymkode: e5500...5e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Del Skrevet 10. august 2024 Dro til London for et par uker siden. Reiste rundt 11, så litt tidligere enn deg. ingen kø i passkontrollen. Maks 1 minutt.. har opplevd å stå lenge der tidligere, men ikke nå sist tenker det samme som deg, at det burde holde med den tiden du planlegger. Anonymkode: cc1b2...9e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #5 Del Skrevet 10. august 2024 Holder masse. Har aldri tatt meg mer enn ti minutter. Anonymkode: ccfe2...3fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Del Skrevet 10. august 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, søndag ettermiddag er ikke travel. Anonymkode: f040c...db2 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det holder masse. Har du pass som leses elektronisk tar det 2 min på Gardermoen. Anonymkode: e5500...5e7 Tusen takk, dere to ❤️ Anonymkode: bcd1c...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #7 Del Skrevet 10. august 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Holder masse. Har aldri tatt meg mer enn ti minutter. Anonymkode: ccfe2...3fd Tusen takk ❤️ Anonymkode: bcd1c...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #8 Del Skrevet 10. august 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Dro til London for et par uker siden. Reiste rundt 11, så litt tidligere enn deg. ingen kø i passkontrollen. Maks 1 minutt.. har opplevd å stå lenge der tidligere, men ikke nå sist tenker det samme som deg, at det burde holde med den tiden du planlegger. Anonymkode: cc1b2...9e6 Tusen takk ❤️ Anonymkode: bcd1c...777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #9 Del Skrevet 10. august 2024 0-3 minutter er min erfaring. Når automatene er åpne er det sjelden kø. Noen ganger er det bare manuell kontroll, da kan det være et par minutter ekstra å vente. Eller hvis man kommer grytidlig akkurat når de åpner. Har kanskje ventet opp mot 10 minutter da. Anonymkode: 0e102...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå