Gå til innhold

Hvilken smartklokke til barn?

Anbefalte innlegg

Kan dere anbefale en klokke med gps jeg kan ha på guttungen? Han er 7 år. Jeg sliter med å ikke være overbeskyttende og vil ikke at min panikk skal hemme barnet i å bli selvstendig. Hadde hjulpet hvis jeg vet hvor han er

Anonymkode: 72486...5e0

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1788596-hvilken-smartklokke-til-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan dere anbefale en klokke med gps jeg kan ha på guttungen? Han er 7 år. Jeg sliter med å ikke være overbeskyttende og vil ikke at min panikk skal hemme barnet i å bli selvstendig. Hadde hjulpet hvis jeg vet hvor han er

Xplora sine klokker😊

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du sitter ikke og sporer ett barn å 7 år! 
Å sette på et barn en klokke til flere tusen kroner fordi en forelder sliter med separasjonsangst det er for drøyt.
Hva gjør du dersom ungen en dag kommer hjem og er frastjelte klokken av noen eldre barn? Eller barnet finner ut at dette tullet vil det ikke være med på, og legger av klokken utendørs? Barn er ikke dumme. 
Følg heller med på hvor barnet ditt er og hva det driver med. Når han blir eldre så kan du ikke foteforfølge ungen elektronisk. Det er vel heller ikke lov å drive å spore andre mennesker elektronisk, uansett alder? 

Anonymkode: 30031...bbb

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 20.22):

Du sitter ikke og sporer ett barn å 7 år! 
Å sette på et barn en klokke til flere tusen kroner fordi en forelder sliter med separasjonsangst det er for drøyt.
Hva gjør du dersom ungen en dag kommer hjem og er frastjelte klokken av noen eldre barn? Eller barnet finner ut at dette tullet vil det ikke være med på, og legger av klokken utendørs? Barn er ikke dumme. 
Følg heller med på hvor barnet ditt er og hva det driver med. Når han blir eldre så kan du ikke foteforfølge ungen elektronisk. Det er vel heller ikke lov å drive å spore andre mennesker elektronisk, uansett alder? 

Anonymkode: 30031...bbb

Da hadde jo ikke klokkene vært solgt om det var ulovlig. Helt greit å kunne sjekke hvor ungen befinner seg om de feks skal gå alene til og fra skolen, er sene med å komme hjem o.l. har vel bare brukt sporing et par ganger da min var i den alderen. Men å følge med hele tiden er unødvendig. 

Anonymkode: 0696a...0ec

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...