AnonymBruker Skrevet 10. august #1 Del Skrevet 10. august Etter at garmin connect appen var nede for telling idag, så nekter dagens treningsøkt å synkronisere seg fra klokka til appen. Alt annet er oppdatert - noen som har noen tips her? Anonymkode: 5fc49...9b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #2 Del Skrevet 15. august Prøv å gjenstarte klokken. Den ene gangen jeg har opplevd problemer med sync var det løsningen. Anonymkode: dbb63...06a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #3 Del Skrevet 15. august Ja, fjerne klokken og legg den til på nytt i appen Anonymkode: 7389e...3f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå