Gå til innhold

Off-white bukser til white-party bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i en hvite party bursdag imorgen, men har ingen hvite bukser, bare off-white bukser. Er det innafor å møte opp med de, eller vil folk reagere på det?

(trenger ikke noen «gå med det du vil», vil bare genuint vite om dette er noe folk vil reagere på eller ikke)

Anonymkode: 6fc26...370

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Off-white" kan jo variere ganske mye. Det spørs hvor mye det skiller seg ut fra typisk hvitt. Hvis det er en drastisk kontrast så ville jeg reagert. Men om det er et mykt innslag av krem så går det greit.

Anonymkode: 9589f...820

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skal i en hvite party bursdag imorgen, men har ingen hvite bukser, bare off-white bukser. Er det innafor å møte opp med de, eller vil folk reagere på det?

(trenger ikke noen «gå med det du vil», vil bare genuint vite om dette er noe folk vil reagere på eller ikke)

Nei, eg hadde ikkje reagert på det i det heile tatt. Kjør på! :) 

Anonymkode: a8c72...ed3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Bruk det du har👍🏻

Anonymkode: 1f4b7...74c

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sett folk bruke de nyansene de har (og kler) på white-parties som folk har delt på nett. Eneste jeg har hørt krever ren hvit har vært kjendiser som har hatt streng dresskode. Antar du ikke går inn under siste, så bruk det du har. 

Skrevet

Tusen takk for alle svar❤️ Da bruker jeg de klærne jeg har!

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke reagert på det om det var mitt  party. Forventer vel at de fleste ikke må bruke penger på ny garderobe. 

Anonymkode: ce238...b38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...