AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #1 Skrevet 10. august 2024 Jeg skal i en hvite party bursdag imorgen, men har ingen hvite bukser, bare off-white bukser. Er det innafor å møte opp med de, eller vil folk reagere på det? (trenger ikke noen «gå med det du vil», vil bare genuint vite om dette er noe folk vil reagere på eller ikke) Anonymkode: 6fc26...370
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #2 Skrevet 10. august 2024 "Off-white" kan jo variere ganske mye. Det spørs hvor mye det skiller seg ut fra typisk hvitt. Hvis det er en drastisk kontrast så ville jeg reagert. Men om det er et mykt innslag av krem så går det greit. Anonymkode: 9589f...820
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #3 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg skal i en hvite party bursdag imorgen, men har ingen hvite bukser, bare off-white bukser. Er det innafor å møte opp med de, eller vil folk reagere på det? (trenger ikke noen «gå med det du vil», vil bare genuint vite om dette er noe folk vil reagere på eller ikke) Anonymkode: 6fc26...370 Nei, eg hadde ikkje reagert på det i det heile tatt. Kjør på! Anonymkode: a8c72...ed3 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #4 Skrevet 10. august 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg skal i en hvite party bursdag imorgen, men har ingen hvite bukser, bare off-white bukser. Er det innafor å møte opp med de, eller vil folk reagere på det? (trenger ikke noen «gå med det du vil», vil bare genuint vite om dette er noe folk vil reagere på eller ikke) Anonymkode: 6fc26...370 Bruk det du har👍🏻 Anonymkode: 1f4b7...74c 2
Daisy-love Skrevet 10. august 2024 #5 Skrevet 10. august 2024 Jeg har sett folk bruke de nyansene de har (og kler) på white-parties som folk har delt på nett. Eneste jeg har hørt krever ren hvit har vært kjendiser som har hatt streng dresskode. Antar du ikke går inn under siste, så bruk det du har.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #6 Skrevet 10. august 2024 Tusen takk for alle svar❤️ Da bruker jeg de klærne jeg har! Anonymkode: 6fc26...370 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2024 #7 Skrevet 10. august 2024 Hadde ikke reagert på det om det var mitt party. Forventer vel at de fleste ikke må bruke penger på ny garderobe. Anonymkode: ce238...b38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå