Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare dele dette, for jeg sitter igjen med en skikkelig dårlig følelse etter det som skjedde i går. Jeg var ute på en fest og møtte en fyr, la oss kalle han Thomas (ikke hans virkelige navn). Han var skikkelig sjarmerende, vi klikka med en gang og flørta hele kvelden. Etter noen drinker og masse prating, spurte han om vi skulle dra hjem til meg. Jeg følte at vi hadde en god kjemi, så jeg sa ja.

Vi kom hjem til meg, og det gikk ikke lang tid før vi endte opp på soverommet. Han var veldig oppmerksom, og alt føltes veldig riktig der og da. Vi brukte kondom, så jeg følte meg trygg på den måten, men det var noe med måten han fikk meg til å tro at dette var mer enn bare en tilfeldig greie.

Vi startet med misjonærstillingen, han var veldig øm og kysset meg hele tiden. Etter hvert ba han meg om å snu meg, så vi prøvde doggy style. Han tok seg god tid, og det hele føltes veldig intimt. Til slutt satt jeg på ham, og han holdt meg tett inntil seg mens vi beveget oss sammen. Jeg følte virkelig at det var en connection der.

Etter at vi var ferdige, lå vi der sammen og småpratet litt før vi sovna. Jeg trodde seriøst at dette kunne bli noe mer, men da jeg våknet i morges, var han borte. Ikke et ord, bare en lapp på bordet der det sto: "Takk for i går, men jeg er ikke ute etter noe seriøst. Håper du forstår. Thomas."

Jeg føler meg helt tom nå. Det er som om han bare tok det han ville ha, og så stakk han uten å tenke på hvordan jeg ville føle meg etterpå. Jeg føler meg så dum for å ha trodd at dette kunne være noe mer. "Tøm og røm" er bare så utrolig respektløst, og det gjør vondt. Jeg vet det er mange som har opplevd det samme, men det gjør det ikke noe lettere å akseptere. Ærlighet fra starten av er det minste man kan forvente, men det fikk jeg ikke her.

Noen som har opplevd noe lignende?

Hvordan kommer man seg videre etter en sånn opplevelse?

Anonymkode: 340d7...bf4

• Hjerte 19
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg må bare dele dette, for jeg sitter igjen med en skikkelig dårlig følelse etter det som skjedde i går. Jeg var ute på en fest og møtte en fyr, la oss kalle han Thomas (ikke hans virkelige navn). Han var skikkelig sjarmerende, vi klikka med en gang og flørta hele kvelden. Etter noen drinker og masse prating, spurte han om vi skulle dra hjem til meg. Jeg følte at vi hadde en god kjemi, så jeg sa ja.

Vi kom hjem til meg, og det gikk ikke lang tid før vi endte opp på soverommet. Han var veldig oppmerksom, og alt føltes veldig riktig der og da. Vi brukte kondom, så jeg følte meg trygg på den måten, men det var noe med måten han fikk meg til å tro at dette var mer enn bare en tilfeldig greie.

Vi startet med misjonærstillingen, han var veldig øm og kysset meg hele tiden. Etter hvert ba han meg om å snu meg, så vi prøvde doggy style. Han tok seg god tid, og det hele føltes veldig intimt. Til slutt satt jeg på ham, og han holdt meg tett inntil seg mens vi beveget oss sammen. Jeg følte virkelig at det var en connection der.

Etter at vi var ferdige, lå vi der sammen og småpratet litt før vi sovna. Jeg trodde seriøst at dette kunne bli noe mer, men da jeg våknet i morges, var han borte. Ikke et ord, bare en lapp på bordet der det sto: "Takk for i går, men jeg er ikke ute etter noe seriøst. Håper du forstår. Thomas."

Jeg føler meg helt tom nå. Det er som om han bare tok det han ville ha, og så stakk han uten å tenke på hvordan jeg ville føle meg etterpå. Jeg føler meg så dum for å ha trodd at dette kunne være noe mer. "Tøm og røm" er bare så utrolig respektløst, og det gjør vondt. Jeg vet det er mange som har opplevd det samme, men det gjør det ikke noe lettere å akseptere. Ærlighet fra starten av er det minste man kan forvente, men det fikk jeg ikke her.

Been there, done that! Noen menn er bare drittsekker. Hev hodet, du er verdt det! Det gjør vondt nå, men det vil gå over. Kom deg ut og se at det er mange andre menn der for deg, kanskje du snart møter en annen hyggelig fyr og vil glemme Thomas. Den beste hevnen er å vise han at du har det bra og at du ikke trenger han.

Og du, det er lov å gråte!

Anonymkode: 52560...d72

• Liker 4
  • Hjerte 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Når man ligger med noen fordi man har "god kjemi", er dette like fornuftig som å satse formuen på et råd man har fått fra en klarsynt.

Før man har sex med en fremmed i fylla, er det en fordel å sjekke hvor god man faktisk er til å bedømme andre mennesker, så du kan være glad for at ikke dette endte mye verre; andre har blitt drept av noen de følte at de hadde "god kjemi" med.

Anonymkode: 2872a...d08

• Liker 15
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

? Det er da ikke noe respektløst i dette her?? Tvert imot er dette respektfullt. Hva du trodde eller ikke har jo lite og si. Dere var to som likte hverandre og valgte å avslutte kvelden sammen i sengen. Det virker som at begge hadde en fin opplevelse. Eneste problemet her er at du ville ha mer enn dette, og det ville ikke han. Lurte han deg? Sa han at han ønsket noe mer med deg? 

Anonymkode: 40946...95f

Jeg skjønner hva du mener, og du har kanskje rett i at han ikke nødvendigvis gjorde noe "galt" på papiret. Men jeg må likevel få lov til å kjenne på følelsene mine. Selv om han ikke direkte sa at han ønsket noe mer, så føltes det likevel som om han spilte på følelsene mine for å få det han ville ha. For meg handlet det ikke bare om en fysisk greie – jeg følte virkelig en emosjonell forbindelse og trodde han følte det samme.

Jeg vet at vi begge valgte å gå hjem sammen, og jeg tar ansvar for den beslutningen, men jeg synes likevel det er en forskjell mellom å være ærlig fra starten og å etterlate noen med falske forhåpninger. Kanskje det er naivt av meg å tenke at slike møter kan lede til noe mer, men det føles fortsatt vondt å bli avvist på den måten, uten at han tok seg tid til å snakke med meg om det.

Jeg er ikke ute etter å legge all skyld på ham, men det hadde vært mer respektfullt om han var tydeligere fra begynnelsen. Hadde han vært ærlig om sine intensjoner, kunne jeg ha gjort et mer informert valg om jeg ville gå inn i situasjonen eller ikke.

TS

• Hjerte 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når man ligger med noen fordi man har "god kjemi", er dette like fornuftig som å satse formuen på et råd man har fått fra en klarsynt.

Før man har sex med en fremmed i fylla, er det en fordel å sjekke hvor god man faktisk er til å bedømme andre mennesker, så du kan være glad for at ikke dette endte mye verre; andre har blitt drept av noen de følte at de hadde "god kjemi" med.

Anonymkode: 2872a...d08

Den skremselspropagandaen der kan du jo spare deg for. Men jeg er enig i at man ikke blør ligge med noen på så tynt grunnlag, om det betyr så mye for en. Og om man føler seg brukt, i stedet for å se at det var to som hadde glede av dette, så burde man være tydeligere og stå fast ved de grensene man har. Det er sikkert leit for deg TS å føle deg sånn, men du brukte han like mye som han brukte deg. At du i enden av det skulle ønske deg noe mer med han, gjør deg ikke til mer moralsk eller bedre enn han. At han ikke ville mer en den kvelden, gjør ikke han til umoralsk eller en drittsekk

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Fake story. Mange opplever dette, men akkurat denne er fake. 

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet

Er ikke hans feil. En mann liker ikke kvinnen selv om de har sex. Når skal kvinner forstå det?? Er en grunn til menn ikke gifter seg med prostituerte. De kan ha sex uten følelser. 

Slett og blokker mannen og ikke ha sex med en mann før du vet det er seriøst.

Anonymkode: 803c7...b06

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt at du er skuffet når du følte dette kunne bli noe mer og gjerne ville møtt han igjen. Du har jo blitt avvist. Og det på en lapp, det synes jeg var litt kaldt men jeg har nå stukket hjem midt på natta selv.

Og dere hadde tross alt bare et one night stand i fylla. At det føltes som det kunne bli noe mer for deg, at du falt litt, at han er en øm elsker som kysset deg og som alt føltes intimt med - ingenting av det betyr at han lovet deg noe.

Om du savner ærlighet fra start, så det det kanskje du som må være det. Si at du ikke bare er ute etter et one night stand, men noe mer. Det er mest deg selv du må være ærlig ovenfor her, one night stands er nok ikke noe for deg. Jeg er HELT for å ligge første møte om man er den typen, men for deg så er det kanskje lurere at du , neste gang du møter en fyr du blir interessert i, spør om å utveklse nummer og gå på en date eller noe. 

Anonymkode: 09023...c2e

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det du forteller har nok 95% av oss kvinner opplevd en eller annen gang i livet. Så du er ikke alene, men ikke føl deg brukt..tenk heller at til neste gang skal du være mer forsiktig før du velger å ha med noen hjem fra en fest. Skjønner du sitter igjen med en kjip følelse her og nå, men det går over❤️

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner hva du mener, og du har kanskje rett i at han ikke nødvendigvis gjorde noe "galt" på papiret. Men jeg må likevel få lov til å kjenne på følelsene mine. Selv om han ikke direkte sa at han ønsket noe mer, så føltes det likevel som om han spilte på følelsene mine for å få det han ville ha. For meg handlet det ikke bare om en fysisk greie – jeg følte virkelig en emosjonell forbindelse og trodde han følte det samme.

Jeg vet at vi begge valgte å gå hjem sammen, og jeg tar ansvar for den beslutningen, men jeg synes likevel det er en forskjell mellom å være ærlig fra starten og å etterlate noen med falske forhåpninger. Kanskje det er naivt av meg å tenke at slike møter kan lede til noe mer, men det føles fortsatt vondt å bli avvist på den måten, uten at han tok seg tid til å snakke med meg om det.

Jeg er ikke ute etter å legge all skyld på ham, men det hadde vært mer respektfullt om han var tydeligere fra begynnelsen. Hadde han vært ærlig om sine intensjoner, kunne jeg ha gjort et mer informert valg om jeg ville gå inn i situasjonen eller ikke.

TS

Du har all rett til dine tanker og følelser. Dette ansvaret du mener han hadde, det var like mye ditt. Ingen av dere gjorde klart hvilke intensjoner dere hadde. Det er urettferdig å legge alt dette ansvaret på han. Om det er naivt eller ikke å tro at noe slikt kan bli noe mer, vet jeg ikke. Men at mennesker har funnet hverandre på denne måten er sikkert. I kjærlighet er det alltid en sjanse å ta, og veldig veldig ofte blir en av partene såret. Er det naivt å satse på kjærligheten? Jeg tenker heller at du bør fortsette å søke etter den der du tror den kan være, også må du heller bli tydeligere på dine grenser

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

spurte han om vi skulle dra hjem til meg.

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde han vært ærlig om sine intensjoner, kunne jeg ha gjort et mer informert valg om jeg ville gå inn i situasjonen eller ikke.

Han har da vært klar på sine intensjone. Han ville pule deg. Om man har intensjoner om noe mer, så drar man ikke rett hjem og puler.

Anonymkode: 0c030...993

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS

Mulig han var ærlig fra begynnelsen men du så det ikke. For du var så betatt at du ikke så signalene. Nei jeg har aldri opplevd det selv. For jeg slipper ikke noen inn med en gang. Men det er bare å se framover. Du møter en porsjon som er rett for deg. 

Anonymkode: 3b6ab...78f

• Liker 6
Skrevet

Var du ærlig med han fra starten av, om at du er ute etter noe seriøst og at du følte en skikkelig connection til han? 

Her må du bare lære deg å vente med sex, og i hvert fall ikke ligge med noen på fylla og tro det kan føre til noe mer. De fleste av oss har gått på den smellen, både en og nitten ganger. Håper det holder med én gang for din del. 

Anonymkode: 2e029...4b1

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje du skal slutte å ha ons hvis det føles så kjipt?

Anonymkode: ed316...7ba

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Skjønner at du er skuffet. Men er ikke "tøm&røm"/ONS noe av "greia" om man ligger med noen tilfeldig etter en fest eller ute på byen? 

Husk til neste gang å heller gi vedkommende ditt telefonnummer/snap/what ever, så blir det kanskje datings, så slipper du å oppleve noe sånt igjen. 

:klem:

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Det her er årsaken til at så mange menn og kvinner ikke finner pargner i dag. De kjekkeste og mest sosialt smarte mennene sjarmerer damene i senk. Har sex med dem. Så stikker. Icjen står dama med opplevelsen og forventninger til neste mann. Ordinære Ole blir ikke like interessang deretter. Var bedre slik det var før, da disse karene bare gikk etter de som var like gode som seg selv. Da hadde ikke kvinnene hatt overdrevne forventning æer slik at så mange ikke finner kjærligheten.

Anonymkode: f46dc...759

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette ba du om. Slutt å ligge med menn du ikke er kjæreste med.

Anonymkode: 1bc13...40c

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvordan kan du forvente noe annet enn ONS når du ligger med noen et par timer etter at du møtte ham for første gang på en fest…?

Anonymkode: 0f977...a07

• Liker 6
  • Nyttig 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...